Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:04:18 GMT

نماینده ویژه به شهرستان‌ها نمی‌فرستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۹۷۲

نماینده ویژه به شهرستان‌ها نمی‌فرستیم

خادمی با بیان اینکه فرمانداران نماینده ویژه استاندار محسوب می شوند، گفت: در روز برگزاری انتخابات نماینده ویژه به شهرستان ها اعزام نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(30 بهمن) در جمع خبرنگاران، افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها نماینده ویژه استاندار محسوب می‌شوند و باید انتخابات را در آنجا به نحو احسن برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با بیان اینکه نماینده ویژه به شهرستان‌های استان نخواهیم فرستاد، اظهار داشت: در موارد ضروری چنانچه فرماندار نیاز به نیرو  باشد برایش نیرو فرستاده می‌شود.

 

وی اظهار داشت: اصل بر این است که فرمانداران اختیارات لازم را دارند و باید کارهای خود را انجام دهند؛ چنانچه در جاهایی اعلام کنند که به کمک نیاز دارند از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 

خادمی مشارکت گسترده مردم را مهم ترین رکن برگزاری انتخابات دانست و گفت: مدیران باید تلاش کنند بستر مناسبی در افزایش مشارکت مردم ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: رقابت کاندیداها و مشارکت مردم در انتخابات لرستان شرایط مناسبی دارد، رقابت جدی، پرشور و نشاط و با سلایق مختلف در بیشتر نقاط استان وجود دارد.

 

خادمی سلامت را از اصول اساسی انتخابات برشمرد و افزود: دستگاه‌ها و مدیران کل  برای سلامت انتخابات به‌خوبی اقدام کرده و این موضوع را به مدیران شهرستانی خود نیز انتقال دهند تا تخلفی صورت نگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه اعضای  شعب اخذ رای نباید یکدست بوده و حضور بی‌طرفانه‌ای در رای‌گیری مردم داشته باشند، گفت: امنیت نیز یکی دیگر از مسائل مهم در امر انتخابات است که به هیچ وجه امنیت مردم و استان را فدای انتخابات نخواهیم کرد و این موضوع از طرف نامزدهای انتخاباتی نیز باید رعایت شود.

 

خادمی  با بیان اینکه انتخابات فرآیندهای مشخص با نتایج نامشخص است، خاطرنشان کرد: نامزدهایی که قبل از اعلام نتایج در بین  مردم خود را برنده انتخابات اعلام می کنند، خلاف اخلاق، حقوق و امنیت عمل کرده و القای این موضوع ضد امنیت است.

 

 استاندار لرستان بیان کرد: مردم طبق وظیفه شرعی وحق  قانونی به فرد اصلح مورد نظر خود رای دهند و نباید اجازه داده شود عده‌ای سودجو در این میان فعالیت کنند.

 

 وی ادامه داد: در روز برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوع و جرم محسوب می‌شود و کسی حق ندارد از نشاط ایجاد شده در بین مردم بهره برداری کند.

 

خادمی با اشاره به اینکه امنیت به هیچ وجه فراموش نخواهد شد، گفت: بخش عمده‌ای از امنیت انتخابات ایجابی و نتیجه اقدامات و کارهای اعتماد سازی است که تاکنون  انجام شده است اما برخی مشکلات و وقایع  را باید نیروهای انتظامی با  همکاری مردم در روز انتخابات کنترل کند.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به رقابت و مشارکت خوب مردم شاهد انتخابات مناسبی  در استان خواهیم بود تا برگ زرینی به افتخارات این لرستان اضافه شود که با حمایت مردم رخ خواهد داد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت مردم امنیت انتخابات برگزاری انتخابات استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت