Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: رسانه‌ها مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت و تشویق کنند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات‌، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در میزگرد خبرگزاری تسنیم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های دلسوزانه و خالصانه خبرنگاران تسنیم در استان اظهار داشت: انصافاً خبرگزاری تسنیم با رویکرد جهادی و انقلابی در کردستان فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رویکرد و فعالیت‌های رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم در استان افزود: این رسانه مردمی در راستای ولایت‌مداری، وحدت‌محوری، پیگیری مطالبات مردم و اهداف انقلاب اسلامی در کردستان گام برمی‌دارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: دلسوزی خبرنگاران تسنیم استان نسبت به حفظ آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تقدیر دارد و امیدواریم با همین رویکرد انقلابی در این برهه‌ حساس که دشمنی‌های نظام سلطه به اوج خود رسیده، ادامه یافته و با تبلیغات دروغین آنان در منطقه مقابله کنند.

فرمانده قرارگاه سپاه کردستان: مشارکت بالای مردم در انتخابات‌ توطئه‌های دشمنان را ‌خنثی می‌کند / دشمن خیر ‌مردم ایران ‌را نمی‌خواهدکاندیدای ‌اصولگرایان در کردستان: مجلس دهم ‌بر عملکرد دولت قاطعانه نظارت نکرد / ‌در کنترل تورم مجلس همراه دولت نبود‌ضرغامی در گفت‌وگو با تسنیم: حضور مردم در پای صندوق‌ رأی بزرگ‌ترین حرکت برای تقویت اقتدار ملی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات‌ در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، یادآور شد: آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی از سوی خبرگزاری تسنیم در کردستان برای مشارکت بالای مردم در انتخابات، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تاکید کرد: انتظار می‌رود در این آستانه انتخابات، رسانه‌ها مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت و تشویق کنند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات