Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:10:38 GMT

آزادی صدها زندانی در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۳۳۰

آزادی صدها زندانی در ایلام

حوادث رکنا : 180 زندانی در ایلام بر اساس دستورالعمل ساماندهی زندانیان آزاد شدند.

به گزارش رکنا ، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در دیدار مردمی خود اظهار کرد: حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و این انقلاب که با خون هزاران شهید گلگون کفن به بار نشسته و با جانفشانی و ایثار سردارانی بزرگ مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تعالی، عزت و شکوه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تار و پود مردم تنیده شده و بدخواهان انقلاب بویژه استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جهانخوار هیچوقت نمی‌توانند به آن گزندی وارد کند.

دهقانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع، حفظ حقوق شهروندی و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم اولویت نخست دستگاه قضایی استان است، اظهار کرد: در همین راستا مسئولین قضایی استان، قضات شریف و کارکنان خدوم دادگستری به صورت جهادی در خدمت مردم استان هستند.

او بیان کرد: در راستای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، ابلاغی از سوی ریاسته قضاییه با تشکیل جلسات متعدد با مسئولان امر و اتخاذ تدابیر لازم، با بررسی پرونده‌های زندانیان با آزادی ۱۸۳ نفر از زندانیان موافقت و این افراد از زندان آزاد شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا زندان اخبار حوادث زندانیان آزاد زندانی حوادث ایلام ایلام ساماندهی اخبار ایلام عکس دختر فیلم تجاوز دختر جوان مادر جسد تلگرام عجیب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

مدیر کل زندان های استان فارس گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستانهای تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند، افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

رئیس ستاد دیه استان فارس دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و ادامه داد: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: شهروندان و هم استانی‌های عزیز بدانند کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فهیم، نوع دوست و فرهنگ ساز استان خواهد بود.

کد خبر 747910

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند