Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرجو بیان کرد: ۷۱ شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان درنظرگرفته شد که ۵۸ شعبه شهری و مابقی در نقاط روستایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «غلامرضا مهرجو»  روز چهارشنبه (30 بهمن) در کارگاه آموزشی انتخابات بندر گناوه با تاکید بر اینکه اعضای شعب اخذ رای به ویژه نمایندگان فرماندار تعامل خوب و سازنده با ناظران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان داشته باشند تصریح کرد: اعضا با تعامل و همکاری و هم‌افزایی از ظرفیت یکدیگر استفاده و دفترچه و دستورالعمل‌های انتخاباتی را مطالعه کامل و در روز انتخابات با اشراف و آمادگی کامل در شعب حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان گناوه با شاره به اینکه راهبرد اصلی نظام در بحث انتخابات مشارکت حداکثری می باشد ادامه داد: ما مجریان برگزاری انتخابات نیز علاوه بر توجه به این مهم باید تمام تلاش خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، اخلاق مدار با رعایت اصل بی طرفی به کار بگیریم.

 

مهرجو  با تاکید بر اینکه بار اجرایی و عمده مسئولیت انتخابات بر دوش اعضای شعب است که نمایندگان فرماندار مدیریت شعبه را بر عهده دارند تصریح کرد: اهتمام همه عوامل اعم از اجرایی، بازرسان و ناظران ایجاد تعامل و همکاری همه جانبه باشد تا انتخابات در کمال آرامش برگزار شود.

 

وی بیان کرد: ۷۱ شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان درنظرگرفته شد که ۵۸ شعبه شهری و مابقی در نقاط روستایی است.

 

مهرجو ادامه داد: یک هزارو 500 نفر  اعم از اجرایی، بازرسی، حفاظتی و ناظر در امر برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه در شهرستان گناوه همکاری و مشارکت دارند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات مجلس استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی