Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پیام مشترکی، از مردم استان ایلام برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.

 در بخشی از این پیام آمده است: 

مردم بزرگ و همیشه در صحنه ایلام یک بار دیگر عزم خود را جزم کرده اند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه ۲ اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان و کشور به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در ۴۰ سال پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته و با تمسک به آیه شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» با شرکت در ۳۶ انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی خود پاسداری کرده اند.

اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم، از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم سازند.

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان ایلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه انقلاب ایران اسلامی حضور در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام