Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه برگزاری انتخابات، کسانی که بخواهند رأی خرید فروش کنند برابر قانون به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: تحقق سلامت انتخابات و جلوگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی توسط کاندیداها و لیدرهایشان از جمله مواردی است که باید مورد توجه آنها قرار بگیرد چرا که این دادستانی برابر قانون به تخلفات ورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دهلران گفت: شهروندان با مستندات لازم گزارش‌های خود در خصوص خرید فروش رأی به سیستم‌های نظارتی و دادستانی که در ستاد انتخابات شهرستان دهلران مستقر است، اطلاع دهند

نجومی افزود: از آنجا که اصل سلامت انتخابات و تحقق آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است این داستانی یک شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری فعال کرده است.

وی عنوان کرد: قانونگذار در قانون انتخابات در مورد جرایم و تخلفات انتخاباتی با صراحت و شفافیت کامل سخن گفته است و طرفداران کاندیداها نباید در جلوی ستادها و محل اخذ رأی تجمع کنند چرا که در صورت مشاده برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 4858019

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام شهرستان دهلران انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر تعطیلی مدارس قزوین گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رسول شکری نیا امروز در هیات استانی بررسی تبلیغات دور دوم انتخابات در گنبدکاووس گفت : در این دوره ما پذیرفتیم فیلم های تبلیغاتی هر دو نامزد را تهیه کنیم و هر فیلم بین سه تا پنج بار از طریق شبکه استانی پخش می شود.

او افزود : در این مرحله حداقل سه تا پنج مناظره نیز پخش خواهیم کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان همچنین گفت : برای پخش زنده لحظه شمارش آراء هم برنامه ریزی کردیم.

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این جلسه با بیان اینکه چارچوب کلی تبلیغات همچون گذشته است تاکید کرد : این دوره از انتخابات هم باید دور از تخریب رقباء ، خرید و فروش رای ، ندادن وعده های خارج از اختیارات و پرهیز از راه اندازی کاروانالهای تبلیغاتی باشد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان هم در این جلسه گفت: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرایی انتخابات، نامزدهای راه یافته به مرحله دوم می توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی بیان کرد: بر اساس تبصره چهار ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای دادند، شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت کنند.

او گفت : قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیتهای انتخاباتی این دوره نیز اجرایی می شود و هر نامزد باید یک نماینده مالی معرفی کند.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان هم قانونمداری در فرایند انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به ‌حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و قرجه طیار و عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان