Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار تهران گفت: ما براى تعطیلى مدارس پیشنهاد دادیم چرا که مدارس ما یا محل شعبه هستند و یا در شعبی که در مدارس نیستند از فرهنگیان استفاده شده است لذا در هر صورت کار دشوار مى شود و شمارش آرا نیز طول مى کشید و حداقل فردا را پیشنهاد دادیم تا تعطیل شود. تاریخ انتشار: 17:23 - 02 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۷۳۶

عیسى فرهادى در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسى خبرگزارى میزان با اشاره به روند برگزاری انتخابات، گفت: امروز روز وعده داده شده‌اى بود که از ١٠ ماه پیش با پیشنهاد وزیر کشور و دستور شوراى نگهبان امروز تعیین و امروز با سه هزار و ٨١٠ شعبه رأى در حوزه فرماندارى تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه فرماندارى تهران بیش از سه هزار و ٩٠٠ شعبه بود و با سیستمى که طراحى شد در همان ساعات اولیه راى گیرى قریب به اتفاق اعضاى شعبه هاى ما به سامانه وزارت کشور متصل شدند و کار انجام گرفت.

وى تصریح کرد: راى گیرى با استقبال خوبى در همه مراکز و شعب همراه بود و همچنان نیز ادامه دارد و تا ساعت ١٨ که ساعت قانونى انتخابات است ادامه خواهد داشت و طبیعتا با پیشنهاد فرماندارى و استاندارى و تمدید وزیر محترم کشور انتخابات تداوم پیدا مى کند و قانونا تا ١٢ شب به شرطى که مراجعه کننده داشته باشد مى تواند ادامه پیدا کند.

فرهادى در ادامه عنوان کرد: پیش بینى ما این است که عصر‌ها معمولا شلوغ‌تر از صبح‌ها است و با توجه به اینکه امروز روز تعطیل است مردم فرایند حضور خود در انتخابات را در بعدازظهر‌ها انتخاب مى‌کنند.

فرماندار تهران تصریح کرد: تا این لحظه مشارکت، مشارکت خوبى بوده، اما شرایط و امکانات کامل از نظر پشتیبانى، نقلیه، محل شعب، آنتن دهى شعب و دستگاه هاى احراز هویت که به کار گرفته شده و حتى از یک راى تکرارى جلوگیرى مى‌کند قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:
برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در سراسر ایران اسلامی



وى ادامه داد: سیستم با تجربه اى که وجود داشت در این دوره خیلى روان‌تر کار را دنبال کرد و نزدیک به ٢١٠ شعبه نسبت به دوره قبل در مراکز پرجمعیت ما که در دوره قبل راى بالاتر از ١٣٠٠ عدد داشتند، پیش بینى و اضافه شد.

فرهادى افزود: نیروى انتظامى تهران بزرگ پیش بینى بسیار خوبى داشت و در این سه هزار و ٨١٠ شعبه اى که فرماندارى تهران اداره کرد، حتى یک شعبه بدون حضور ماموران انتظامى نداشتیم و از همان ساعات اولیه طبق قانون حضور پیدا کردند و تا الان کوچک‌ترین مورد امنیتى و انتظامى گزارش نشده است و کار به خوبى و برنامه ریزى که انجام گرفته دنبال مى شود.

فرماندار تهران گفت: ما براى تعطیلى مدارس پیشنهاد دادیم چرا که مدارس ما یا محل شعبه هستند و یا در شعبی که در مدارس نیستند از فرهنگیان استفاده شده است لذا در هر صورت کار دشوار مى شود و شمارش آرا نیز طول مى کشید و حداقل فردا را پیشنهاد دادیم تا تعطیل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات دوم اسفند فرماندار تهران پیشنهاد دادیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه ظهر امروز در جلسه انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 23 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله 101 شعبه اخذ رای در حوزه شهری و 129 شعبه روستایی تدارک دیده شده که 203 شعبه در شهرگنبدکاووس  و بخش مرکزی و 27 شعبه نیز برای اخذ آرای مردم  بخش داشلی برون آماده شده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد از 23 شعبه اخذ رای  شهرستان گنبدکاووس 168 شعبه  ثابت و 62 شعبه  اخذ رای سیار است .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت:  700 ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند ‌و این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در 230 شعبه برگزار می‌شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند و رأی‌دهنده  با ارائه هریک از مدارک هویتی پنج‌گانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت)، احراز می‌شود و می‌تواند رای دهد.

در مرحله نخست دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف 6حوزه  از هفت حوزه انتخابی گلستان مشخص شد ولی سرنوشت انتخابات در گنبد کاووس به مرحله دوم کشید که در مرحله نخست انتخابات، طیار 21 هزار و 861 رای و آق ارکاکلی 20 هزار و 559 رای کسب کردند.

 مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات