Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:53:15 GMT

محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۱۴۴

محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان کلید خورد

پیش تولید فیلم سینمایی «بی نظیر» به کارگردانی سیدمسعود نورزاده و تهیه‌کنندگی سعید رضاصفت که محصول مشترک ایران و افغانستان است، آغاز شد. قرار است این فیلم سینمایی ۲۰ اسفند ماه در تهران کلید بخورد.

فیلم «بی‌نظیر» یک درام تلخ اجتماعی است و بازتاب طبقه‌ای است که برای فرار از جنگ بی‌صدا برای برای زندگی‌شان می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت مرارت‌ها و مشکلات دختری به نام بی‌نظیر که در افغانستان در یک خانواده هنرمند زندگی نسبتاً مرفهی دارد ولی بر اثر جنگ ناچار است به ایران مهاجرت کند. آن‌ها در تقابل یک فضای اجتماعی قرار می‌گیرند که طبقه فرهنگی به طبقه مهاجر نیاز پیدا می‌کند در نتیجه سرد و تلخ اما امیدوار به زندگی ادامه می‌دهند.

مهدی هاشمی، فاطمه گودرزی، سیروس همتی، علی کاظمی، سعید رضاصفت، محمود مقامی، مهدی میامی، آتش تقی‌پور، سیدجواد زیتونی، فرشته محمدی، فرهاد فتاحی، سمیرا شیری، ماهان معتمدی و علیرضا زمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل «بی‌نظیر» عبارتند از کارگردان: سیدمسعود نورزاده، تهیه‌کننده: سعید رضاصفت، نویسنده: زهرا عبدی، بازیگردان: امید رهبر، منشی صحنه: الهام اصغری، مدیر برنامه‌ریزی: محمد علم بیگی، دستیار برنامه ریز: رویا عباسی، دستیار اول کارگردان: شیما اسدی، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل حاجب، مدیر صدابرداری: هاشم زنگی، طراح گریم: پریسا ملکی، مدیر تولید: آرمان متین نیا، طراح صحنه و لباس: میلاد نورزاده، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری ستاره باران امید با مشارکت دفتر فیلمسازی صفت فیلم.

برچسب‌ها مهدی هاشمی افغانستان فاطمه گودرزی تولید فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی هاشمی افغانستان فاطمه گودرزی تولید فیلم مهدی هاشمی افغانستان فاطمه گودرزی تولید فیلم بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • قابهایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم