Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید آنلاین بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس یکی از کارآمدترین خدماتی که این روز‌ها با افزایش نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا در سامانه و اپلیکیشن «تهران من» در دسترس است.



به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روز‌هایی که نگرانی‌ها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانی‌ها تکنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماری‌ها در مترو رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان و مسافران متروی تهران می‌توانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» بلیت تهیه و دیگر از حضور در صف‌های طولانی و تماس‌های غیرضروری جلوگیری کنند.
شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صف‌های طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های روزمره شهروندی را دریافت می‌کنند.
در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.
گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداخت‌های شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیاز‌های شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا مترو تهران خرید بلیط تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد