Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران، هموطنان عزیز

اکنون که به فضل الهی انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در کمال امنیت و نظم برگزار شده است «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی» وظیفه دارد از آحاد مردم ایران که با حضور در پای صندوق‌های رأی به تکلیف شرعی و وظیفۀ ملی خود اقدام کرده‌اند تشکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما مردم نشان دادید که به رغم فشار حداکثری اقتصادی دشمن و القاء یأس و ناامیدی از سوی رسانه‌های ساخته و پرداختۀ آنان، با بصیرت و موقع‌شناسی، در بزنگاه‌های حساس نقش سرنوشت‌ساز خود را ایفا می‌کنید، شما با تک‌تک آراء خود، خشتی بر سر خشتی نهادید و خانۀ ملت را از نو بنا کردید و با اعمال ارادۀ ملی، نشان دادید که خواهان مجلسی متفاوت هستید، مجلسی که بتواند حافظ آرمان امام راحل و شهیدان بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی باشد و راه امام را در نیل به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری طی کند.

مجلسی با نمایندگانی مؤمن و مردمی، انقلابی و شجاع که بتواند با توکل به خداوند و تکیه بر نیروی لایزال ملت و به ویژه جوانان پرشور و با استعداد، در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و قلدری‌های آمریکا بایستد و اصلاحات امیدبخش حاصل شده در قوۀ قضائیه را با تأمین عدالت اقتصادی و اجتماعی و کاستن از مشکلات معیشتی مردم تکمیل کند. مجلسی که در مسیر تحقق بیانیۀ گام دوم مقام معظم رهبری حرکت کند و به جوانان فرصت دهد تا چهل سال دوم انقلاب اسلامی را با امید و ارادۀ محکم خویش آغاز کنند.

باید خداوند کریم را به سبب نعمت انقلاب اسلامی و نعمت مردم فهیم و انقلابی کشورمان شاکر باشیم و از همۀ ملت سپاسگزاری کنیم. نیز جا دارد از همۀ نهاد‌ها و اشخاصی که در برگزاری این انتخابات سهیم و شریک بوده‌اند تشکر کنیم و به ویژه سپاسگزار رؤسا و اعضای محترم شورا‌های ائتلاف استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور باشیم که با تلاش و تدبیر خود توانستند با جلوگیری از تفرقه، از میان نامزدها، شایسته‌ترین آن‌ها را به مردم معرفی کنند. همچنین از نیرو‌های شایسته و ارجمندی که برای حصول وحدت به تصمیم شورا‌های ائتلاف احترام گذاشتند و انصراف دادند نیز صمیمانه تشکر می‌کنیم. سپاسگزاری از روحانیت معظم را که پدرانه شورای ائتلاف را حمایت کردند و نیز احزاب سیاسی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را که برادرانه و صمیمانه به استواری وحدت مدد رساندند بر خود واجب می‌دانیم.

امیدواریم مجلس یازدهم بتواند مجلسی کارآمد باشد و با خدمت صادقانه به مردم از مشکلات و گلایه‌های آنان بکاهد و شور و شوق افزونتری برای مشارکت در انتخابات‌های بعدی به وجود آورد.

در پایان با تبریک به نامزد‌های محترمی که موفق به جلب اعتماد مردم عزیز ایران شده‌اند متذکر می‌شود که ملت انتظار دارد مجلس یازدهم، مجلسی در خدمت ایران سربلند و مردم سرافراز ایران باشد و با وحدت و یکپارچگی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نگاهبانی کند و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام و ناامید و دوستان ایران و انقلاب را امیدوار و دلگرم سازد. ان‌شاء‌الله.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی انتخابات مجلس اصولگرایان انقلاب اسلامی شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف اعلام کرد: فهرست شورای متبوعش در دومین مرحله انتخابات مجلس آخر هفته و همزمان با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ابراهیم رسولی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست در هفته آخر و با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

وی ۱ اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند!

به گزارش ایمنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748434

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز