Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:04:12 GMT

تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۸۴۷۷

تعطیلی تمامی اماکن ورزشی گیلان تا اطلاع ثانوی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و با توجه به ضروررت تامین سلامت جسمی ورزشکاران همه اماکن ورزشی این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

مریم بخشی افزود: به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی به ویروس کرونا، دقایقی پیش یک جلسه اضطراری توسط مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار و در نهایت تصمیم به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی در این استان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده ، از امروز (یکشنبه) چهارم اسفند ماه تمامی اماکن ورزشی تعطیل خواهد شد و این دستور نیز به تمامی ادارات ورزش شهرستانها ابلاغ شده تا آنان نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود داشته باشند.

وی بیان کرد: در این راستا از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ی گیلان درخواست کردیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل ، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی گیلان نیز درخواست داریم تا در این رابطه و تعطیلی اماکن ورزشی همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان گیلان داشته باشند.

بخشی تصریح کرد: امیدواریم  به زودی شاهد پیشگیری و ریشه کن شدن بیماری کرونا در استان گیلان و در سطح کشور باشیم تا دوباره شاهد حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم و فعالیت های ورزشی در گیلان و در سراسر کشور روال عادی خود را سپری کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان ویروس کرونا رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اداره ورزش و جوانان اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه