Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد ایرانی که همسر چینی دارد قصد داشت 500 هزار ماسک را در انباری خانه اش احتکار کند که دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: شب گذشته اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند که مرد جوانی در جلوی پارکینگ خانه اش در حال خالی کردن بسته های ماسک پزشکی است که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری 147 گلبرگ همراه با رییس کلانتری سرهنگ شریفی مقدم در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل و بررسی های ابتدایی اطمینان پیدا کردند که مرد جوان تعداد 250 جعبه های کارتن که روی آن ها نفس نوشته شده را داخل پارکینگ خانه اش قرار داده است که ابتدا این مرد در خانه را به روی ماموران باز نکرده که پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور یک کلید ساز در ورودی ساختمان باز شد و ماموران با تعداد 500 هزار ماسک پزشکی احتکار شده در انباری این ساختمان را به دست آوردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام داشت: متهم که یک همسر تبعه چین دارد در محل دستگیر و در تحقیقات مشخص شد وی این تعداد ماسک را از یک کارخانه تولیدی در منطقه بومهن خریداری کرده و قصد داشته با احتکار آن و در زمان مناسب با قیمت بالایی اقدام به فروش کند.

سردار ظهیری ادامه داد: با اعلام این خبر دادستان منطقه و بازپرس تعزیرات در محل حضور پیدا کرده و پس از اقدامات ابتدایی ماسک ها توسط تیمی از دانشگاه علوم پزشکی به داروخانه های همان منطقه منتقل شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس 2019 باعث شده تا همه کلانتری های و مقرهای انتظامی در پایتخت بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک ها در دستور کار ماموران قرار گرفته و به صورت جدی این موضوع در دستور کار ماموران قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث پلیس پزشکی اخبار حوادث ماسک همسر مرد ایرانی شرق تهران ویروس عکس ویروس کرونا فیلم اخبار تهران کرونا تهران حوادث تهران ایرانی مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سارقان سابقه‌دار در سطح حوزه استحفاظی شدند، عنوان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه متهمان سابقه‌دار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین، افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت مشاعات ساختمانی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اسفراین اعتراف کردند.

روهنا با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال خود، در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری سارقان در یزد
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران