Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فاصله محسوسی با تیم‌های داخلی دارند اما برخی کمبودها باعث شده در قاره کهن تیمی از ایران قهرمان نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم شهر خودرو در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازی یک بر صفر باخته برابر نفت مسجدسلیمان را با پیروزی 2 بر یک عوض کرد تا در میان 5 تیم بالای جدول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری شهر خودرو مقابل تیم مستحکم نفت مسجدسلیمان در شرایطی رقم خورد که این تیم با وجود آنکه در لیگ قهرمانان آسیا ضعیف‌ترین نماینده ایران بوده اما توانایی مناسبی دارد تا بار دیگر نماینده فوتبال کشورمان در مسابقات باشگاهی آسیا شود. 

واقعیتی که در خصوص تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان وجود دارد این است که این تیم‌ها حتی ضعیف‌ترین آن‌ها در مسابقات داخلی مشکل خاصی برای بودن در کورس قهرمانی ندارند اما نمی‌توانند در آسیا نتیجه بگیرند چون بیشتر رقبای حاضر در لیگ قهرمانان به دلیل سرمایه‌گذاری اصولی در تمامی زمینه‌ها شرایط بهتری از نمایندگان ایران دارند و اگر آخرین قهرمانی تیمی از کشورمان در سال 71 توسط پاس رخ داده و 28 سال از آن می‌گذرد(قهرمان آسیا در سال 99 مشخص می‌شود) به دلیل فاصله‌ای است که با فوتبال باشگاهی آسیا گرفته‌ایم.

کمبودهای فوتبال ایران نسبت به رقبای آسیایی به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، پایین آمدن سطح دانش در گردش مربیان داخلی و نبود زیرساخت‌های لازم در بحث استعدادیابی رده‌های سنی است که تلاش لازم برای رفع آن‌ها نمی‌شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا نفت مسجدسلیمان شهر خودرو لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند