Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  فهیمه لزگی، معاون اداره کل امور اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی قزوین، با اشاره به ۷۶۵ هزار و ۵۳۱ مشمول دریافت سهام عدالت در این استان، گفت: حدود ۱۰ درصد از افراد مشمول تاکنون موفق به ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت نشده‌اند.

به گفته وی، مشمولانی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده‌اند در صورتی که شماره شبای خود را دریافت و در سامانه این سهام اعلام کنند، علاوه بر دریافت سود سال ۹۷، سود مراحل نخست و دوم نیز به حساب آنان واریز خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزگی با اشاره به میزان پرداختی سود سهام عدالت، گفت: سود سهام عدالت آن دسته از مشمولانی که مابقی ارزش سهام خود را تکمیل و آن را به ۱۰ میلیون ریال رسانده باشند به همراه مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به میزان ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال و برای سایر افراد نیز یک میلیون و ۵۰ هزار ریال در نظر گرفته شده‌است.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین تاکید کرد: هم اکنون ثبت نام جدیدی در این حوزه نداریم و به محض ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، مراحل ثبت نام را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 486528 برچسب‌ها سهام عدالت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران