Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:53:43 GMT

کرونا یک سلاح بیولوژیک است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۳۲۲۱۵

کرونا یک سلاح بیولوژیک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، تائید ابتلای ۲ صهیونیست به ویروس کرونا موجب شده برخی از اعضای کنست (پارلمان)،  کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به عدم کفایت در مهار این بیماری متهم کنند.

اما، در این میان، برخی سیاستمدارن صهیونیست به طور ضمنی  کروناویروس را به فرضیه‌هایی درباره جنگ افزارهای بیولوژیکی گره زده‌اند که از آن میان می‌توان به اظهارات «لوی ابکاسیس» نامزد پست وزارت بهداشت این رژیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با متهم کردن رژیم صهیونیستی به عدم آمادگی برای مقابله با کرونا، ادعای تل‌آویو مبنی بر آمادگی معمول برای مواجهه با حملات ناشی از جنگ‌افزارهای بیولوژیکی را زیر سوال برد.

اگرچه ابکاسیس به طور مستقیم کروناویروس را یک جنگ‌افزار بیولوژیکی تلقی نکرده، اما پیوند دادن آن با آمادگی رژیم صهیونیستی برای مقابله با چنین تسلیحاتی خود جای سوال دارد.

این در حالی است که پیشتر در اواخر ماه میلادی ژانویه، همزمان با آغاز شیوع این ویروس، «دنی شوهام» یکی از مقامات اطلاعاتی سابق اسرائیل مدعی شده بود کروناویروس محصولی آزمایشگاهی است که عمدا به بیرون درز پیدا کرده است.

کرونا نخستین بار از شهر ووهان استان هوبئی چین شیوع پیدا کرد حال آنکه اکنون بسیاری از مناطق جهان را آلوده کرده است.

کد خبر 4862531 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی کنست سوریه ایالات متحده آمریکا عراق ترکیه رژیم صهیونیستی ایران ادلب روسیه فلسطین عربستان سعودی دونالد ترامپ معامله قرن افغانستان ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند

مردم یمن امروز جمعه راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گور‌های جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

به گزارش فارس، مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاه‌های زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاه‌ها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیرو‌های مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به خاطر عملیات‌های اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیرو‌های یمنی خواستند که عملیات‌های خود را علیه صهیونیست‌ها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیات‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملت‌های آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالا‌های اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیست‌ها بروند.

در ادامه عملیات‌های یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیرو‌های موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیرو‌های مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیرو‌های مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید سوخت کلاهک هسته‌ای، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم