Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله اعرافی امام جمعه قم با حضور در استانداری قم از اقدامات مدیریت استان قم در برگزاری انتخابات و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست استاندار قم در این دیدار وضعیت استان در مواجهه با بحران اخیر را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: جلسه مدیریت بحران استان بطور مداوم و هر روز برگزار می‌شود و ضمن بررسی وضعیت استان در این حوزه تصمیمات مقتضی در بخش‌های مختلف گرفته می‌شود و تکالیف هر دستگاه نیز در مقابله با بحران‌های موجود ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم اضافه کرد: با توجه به تایید خبر ابتلاء دو بیمار به بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای اتخاذ و اجرایی شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اقدامات استان و مسؤولان کشوری در زمینه تامین تجهیزات پیشگیری و مراقبتی، افزود: مسؤولان در کنار ملت هستند و با تمام توان و در نظر گرفتن همه مصالح نسبت به اتخاذ تصمیمات مناسبت اقدام می‌کنند و در این تصمیمات سلامت جسمی و روانی مردم اولویت اصلی است.

سرمست ادامه داد: تزریق اعتبارات ملی برای تامین وسایل بهداشتی و مراقبتی در مورد بیماری کرونا از اقدامات قابل توجه مقامات کشوری بوده است.

استاندار قم برنامه ریزی برای استقرار تجهیزات آزمایشی در مورد مبتلایان به بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این اقدام مهم در تسریع نسبت به تشخیص و انجام مراحل درمانی مبتلایان اثرگذاری ضروری است.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد: ایجاد فرهنگ پیشگیری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مورد بیماری کرونا در برگزاری اجتماعات و نیزارائه برنامه‌های خود مراقبتی و عدم خروج غیر ضروری مردم از منازل از جمله موارد مهم در کنترل این بیماری است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و علما در مورد بیماری کرونا و مخاطرات شیوع بیماری در برگزاری مراسم‌های مذهبی همچون اعتکاف و نماز‌های جماعت مساجد سطح استان و حرم و جمکران از جمله موارد مهمی است که با هماهنگی علما و تولیت‌های محترم درصدد اقدام مقتضی هستیم.

وی همچنین به پیش بینی بروز سیلاب در استان اشاره و خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسته ستاد مدیرتی بحران استان اقدامات پیشگیرانه و ضروری در زمینه مدیریت سیلاب در دستور کار بخش‌های مختلف قرار گرفته است.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود به برقراری امنیت و رعایت قانون انتخابات و نیز حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: شرایط بسیار خوبی در مورد قم حاصل شد و بستر برگزاری انتخابات در چارچوب قانون بخوبی فراهم شد، تا جائی که این موضوع از نظر مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت و از قم به نیکی یاد شد.

آیت الله اعرافی نیز با تقدیر از مدیریت استان در برگزاری مناسب انتخابات و مدیریت بحران در موضوع بیماری کرونا، ضمن خسته نباشید به همه دست اندرکاران، برای مسئولین و خدمت گذاران به مردم آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم انتخابات مدیریت آیت الله اعرافی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد