Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید هم در کنار زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی حضور پیدا کرد.

طرفداری- رئال مادرید چهارشنبه شب از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، میزبان منچسترسیتی است. این دیدار تقابل تیم های دوم لیگ برتر و لالیگا است اما فشار بیشتری روی تیم زیدان وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، راموس در صحبت های پیش از بازی گفت:

لیگ قهرمانان برای ما همیشه تورنمنت خاصی است. سرود رسمی این رقابت ها برای ما و هواداران انگیزه مضاعفی می بخشد. بی دلیل رکورد دار قهرمانی در این رقابت ها نیستیم. هیچ کلمه ای برای توصیف نیست، برای من حضور در لیگ قهرمانان اروپا یک موهبت است چون فوق العاده هیجان انگیز و انگیزه بخش است. با شناختی که از رختکن تیم و بازیکنان دارم، وقتی سرود را می شنویم، انگیزه صعود به دور بعد را پیدا می کنیم.

سعی داریم چند نتیجه اخیری که کسب کرده ایم را فراموش کنیم، نتایج خوبی نبودند. زمانی می رسد که فرم قبل از بازی ما و منچسترسیتی بی اهمیت جلوه می کند. روحیه و انگیزه تیم بالاست و سعی می کنیم این را درون زمین منعکس کنیم. می دانیم که یک بازی سخت مقابل حریفی بسیار خوب در پیش داریم. فردا روز خاصی خواهد بود.

در نهایت، فوتبال وابسته به نتایج است. تیم عوض نشده، در بازی آخر مقابل لوانته، در حالیکه خوب بازی کرده بودیم شکست خوردیم. کار های خوب زیادی کردیم اما مقابل دروازه به مشکل خوردیم و در فوتبال تاوان چنین چیزی را می دهید. تیم به سخت کوشی ادامه داده و این تنها راه رسیدن به اهدافمان است. در مسیر درستی هستیم. وقتی نتایج دلخواه را کسب نمی کنید، چیز های زیادی گفته می شود اما ما حرف خود را درون زمین می زنیم.

این یک فرصت ایده آل است تا قدمی قاطع برداریم، و یک بیانیه واقعی از قصد خود برای کسب پیروزی و عناوین قهرمانی صادر کنیم. فرصتی برای افسوس خوردن وجود ندارد، باید با همان شور و اشتیاق به تلاش ادامه دهیم. وقتی با این ذهنیت به کار خود ادامه دهید، نتایج از راه می رسند.

کمبود گل و مشکل گلزنی در تیم:

این نظر محترمی است، اما تا این مقطع از فصل رسیده ایم و قبلاً هیچکس از مشکل گلزنی حرفی نزده بود. اگر مهاجمان گل نمی زنند، کسانی که پشت سر آنها هستند این کار را می کنند. صحبت از مشکل گلزنی در حال حاضر کمی فرصت طلبانه به نظر می رسد چون تنها سه یا چهار نتیجه دور از انتظار داشته ایم. تیم کار های خوب زیادی داشته و نمی دانم باز هم مشکل گلزنی خواهیم داشت یا خیر. امیدوارم که اینطور نباشد چون تا به اینجای فصل چندان بد کار نکرده ایم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان رئال مادرید مشکل گلزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس

راموس به قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا واکنش نشان داد

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

سرخیو راموس، کاپیتان سابق و محبوب رئال مادرید، قهرمانی شماره ۳۶ این تیم در لالیگا را تبریک گفت. ال‌کاپیتانوی رئالی‌ها با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:

رئال مادرید؛ به خاطر ادامه تاریخ‌سازی به تو تبریک می‌گویم. ????۳۶???? جای راموس خالی...

سرخیو راموس حدفاصل ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۱ و به مدت ۱۶ سال، پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و در سال‌های پایانی حضورش در این تیم، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بست. راموس با ۲۲ جام از جمله ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ کهکشانی‌ها نیز به حساب می‌آید. این مدافع 38 ساله پس از ترک سانتیاگو برنابئو به پاری سن ژرمن ملحق شد و در حال حاضر برای تیم دوران نوجوانی خود سویا به میدان می‌رود.

سرخیو راموس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏