Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با سه گل چلسی را شکست دهد این درحالی است که بارسلونا برابر ناپولی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد.

در استمفوردبریج چلسی از بایرن مونیخ پذیرایی کرد که این دیدار جذب و پر گل از آب درآمد و با پیروزی قاطع نماینده آلمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ با وجود آنکه در لندن بازی کرد اما به سه گل به پیروزی رسید تا از همین الان صعود خود را به دور بعد تا حدود زیادی قطعی کند.

جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.بایرن مونیخ در نیمه دوم شروعی توفانی داشت و در دقیقه 51 گل نخست را به ثمر رساند.

فرار لواندوفسکی با پاس دقیق او برای گنابری همراه شد و این بازیکن توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند.

بایرن سه دقیقه بعد گل دوم خود را به ثمر رساند و این بار هم لواندوفسکی ساخت و گنابری نواخت تا بازی دو بر صفر شود.

بازی هجومی و روبه جلو بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و این بار نوبت به گلزنی خود لواندوفسکی رسید.

فرار دیدنی دیوس بال کناری بایرن مونیخ با پاس دیدنی او همراه شد تا لواندوفسکی دروازه خالی را در دقیقه 76 باز کند و بایرن مونیخ در نهایت با سه گل پیروز این دیدار حساس شود.

اما در دیگر دیدار برگزار شده ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از بارسلونا پذیرایی کرد.

در این دیدار ناپولی با گل دقیقه 30 درس مرتنس پیش افتاد و نیمه نخست را هم پیروز از زمین خارج شد اما در نیمه دوم سرانجام بازی هجومی آبی اناری ها پاسخ داد و آنتوان گریزمان در دقیقه 57 با پاس زیبایی سمدو گل تساوی را به ثم رساند.

بارسلونا در دقیقه 89 با اخراج آرتورو ویدال 10 نفره شد اما در نهایت بازی با همین تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ تیم فوتبال چلسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود.

اوستون ارونوف (۱۱) و عیسی آل‌کثیر (۲۵) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب‌های اصلی برای حذفی

اوسمار ویه را با هدف کسب قهرمانی در جام حذفی همچون لیگ برتر در نبود علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت تصمیم گرفت با ترکیب زیر تیمش را وارد میدان کند:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

همچنین مجتبی حسینی نیز تصمیم گرفت بازیکنان همیشگی خود در فصل جاری لیگ برتر را برای این دیدار انتخاب کند تا ریسک کمتری را بابت هماهنگی بین شاگردان خود تحمل کند. ترکیب آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

نترس مثل آلومینیوم زیرک همچون پرسپولیس

نماینده اراک همچون دیدارهای قبلی خود مقابل پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار داد.

همین امر نیز باعث شد تا میزبان اراکی در دقیقه‌های ابتدایی فشار زیادی را از جناحین به دفاع پرسپولیس وارد کند تا پس از دفع توپ بتوانند با شوتزنی نفراتی همچون لیموچی و اکبرپور به گل برسند.

تدبیری که نه تنها راه به دروازه رفیعی گلر جوان سرخ‌ها نداشت بلکه باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس با کمترین لمس توپ، نفوذهای قابل توجهی را به عمق دفاع حریف داشته باشند.

حرکت انفرادی اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ و جا ماندن دفاع آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

برنامه‌های مجتبی حسینی برای زدن گل تساوی چیزی جز سرعت بخشیدن نبود ولی این تیزهوشی بازیکنان باتجربه سرخ‌ها بود تا بار دیگر با توپ ربایی آل‌کثیر و حرکت پا به توپ او در دقیقه ۲۵ دومین گل را برای پرسپولیس با شوت او به همراه داشته باشد.

کد خبر 6089303

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید