Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اقدام یک دانشجوی روزنامه نگاری مبتلا به کرونا به انتشار تصویری از خود و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه شخصی خود، اینستاگرام صفحه این شخص را مسدود کرد.

به گزارش شریان نیوز، انتشار این تصویر در فضای مجازی، استقبال قابل توجهی را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی با محوریت روحیه بخشی به جامعه را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


پیش از این اینستاگرام پست های مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محدود می کرد اما این بار با ایجاد محدودیت برای صفحه این بیمار با روحیه مبتلا به «کرونا» ایرانی نشان داد با هر اقدامی که باعث ایجاد حس امید در میان ایرانیان می شود، مخالف است.

دانشجوی روزنامه نگار مبتلا به کرونا در این پست نوشت:
بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونا ویروس یه عکس سلفی گرفتیم با پرستاران و بیماران کرونایی تا به همه ملت ایران بگیم انسان با امید زنده است! ویروس نکشه نا امیدی خواهد کشت!  پس نترسیم و بجنگیم.
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس