Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش دیلی استار، سرمربی باشگاه منچسترسیتی هدف یک حمله سایبری قرار گرفت و متهم، به تلاش برای اخاذی ۱۰۰ هزار پوندی از وی و تهدید به فروش ایمیل‌های شخصی این سرمربی اسپانیایی متهم شده است.

این هکر که گفته است نفوذ به ایمیل گواردیولا راحت‌ترین کاری بوده که وی تاکنون انجام داده، علاوه بر دسترسی به جزئیات شخصی بسیاری از بازیکنان، به اطلاعات محرمانه مذاکرات نقل و انتقالاتی نیز دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی است که از طریق گوشی همراه گواردیولا به حساب کاربری وی نفوذ کرده و ایمیل‌های شخصی، جزئیات مربوط به بازیکنان و فهرست کلی شماره‌های موجود در گوشی همراه مرد اسپانیایی را دانلود کرده است.

این گزارش می‌افزاید که این هکر در ادامه از اطلاعاتی که به دست آورده به منظور استفاده برای اخاذی، اسکرین شات گرفته است.

به نظر برخی از ایمیل‌ها حاوی اطلاعاتی در خصوص نقل و انتقالات احتمالی سیتی بوده و در آن مکالمات رد و بدل شده با «متیس دی لیخت» و «سوکراتیس پاپاستاپولوس» به چشم می‌خورد.

علاوه بر این، هکر متهم مدعی است که به جزئیات تماس بازیکنانی همچون «جو هارت» و همچنین «وینسنت کمپانی» دسترسی پیدا کرده است.

در این گزارش اشاره شده است که این هکر تلاش داشته تا اطلاعاتی را که به چنگ آورده است، در ازای ۱۰۰ هزار پوند بفروشد و خواستار دریافت این مبلغ در قالب بیت کوین بوده است.

برچسب‌ها متیس دی لیخت پپ گواردیولا منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پپ گواردیولا منچسترسیتی پپ گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساختمان وزارت اقتصاد آغاز شد.

به نقل از ایرنا در این مراسم «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «ابراهیم بازیان» سرپرست سازمان خصوصی سازی، «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، «علی خطیر» مدیرعامل استقلال، «مهدی محمدنبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال و «مصطفی زارعی» رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال حضور دارند.

به گزارش ایرنا، اواخر فروردین سال ۱۴۰۳، سازمان خصوصی‌سازی آگهی واگذاری سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را منتشر و قیمت پایه و شرایط عرضه سهام این باشگاه‌ها را اعلام کرد.

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح روز دوشنبه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898993

دیگر خبرها

  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • گزارش تصویری از آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد