Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:09:43 GMT

ضدعفونی مدارس کاشان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۰۸۱

ضدعفونی مدارس کاشان به روایت تصویر

مدارس کاشان با وجود آنکه چند روزی تعطیل بوده اما مسئولان و مدیران مدارس این شهرستان با ضدعفونی محیط در جهت پاکسازی و پیشگیری از شیوع دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام می‌دهند. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مدارس کاشان با وجود آنکه چند روزی تعطیل بوده اما مسئولان و مدیران مدارس این شهرستان با ضدعفونی محیط در جهت پاکسازی و پیشگیری از شیوع دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای شش نفر از شهروندان کاشانی به ویروس کرونا تاکنون تایید شده است و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان کاشان به رعایت بهداشت فردی، مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین C و عدم تردد غیرضروری تاکید دارند.

گزارش تصویری تسنیم از ضدعفونی اسکله مسافربری شهید حقانی بندرعباس در برابر کروناضدعفونی وسایل عمومی در شهرکرد برای مبارزه با کرونابازارهای بوشهر علیه ویروس کرونا ضدعفونی شد

عکس از مریم ایرانی

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعیدی گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی و با همکاری گروه گشت و بازرسی این اداره، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و پر شد که این امر صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب را در پی داشت. 
 
 رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد افزود: همچنین ۶ مورد قطع برق و پلمپ منصوبات انجام شد. 


سعیدی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این دو شهرستان برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیر زمینی و سطحی اظهار داشت: این اداره با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت. 
 
وی همچنین در خصوص نصب کنتور‌های هوشمند در دو بخش کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: ۸۲ در صد از چاه‌های صنعتی و ۹۳ درصد از چاه‌های کشاورزی این دو شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شدند و برای سومین سال پیاپی طرح تحویل حجمی آب کشاورزی با همکاری کلیه‌ی بهره برداران به طور کامل انجام شد. 


رئیس اداره منابع آب بافق و بهاباد افزود: در راستای مشارکت همگانی مردم و مسئولین در حفاظت بیشتر از منابع آب، تعداد ۲ جلسه شورای حفاظت از منابع آب در سطح دو شهرستان تشکیل گردیده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن