Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:48:51 GMT

پایان انتظار ۱۴ ساله عیدی به اهالی ورزش کردستان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۱۶۲

پایان انتظار ۱۴ ساله عیدی به اهالی ورزش کردستان

سرانه اماکن ورزشی در کردستان در مقایسه با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد که این پروژه به تنهایی می‌تواند تحولی مهم در سرانه ورزش استان باشد و آن را به میانگین کشوری نزدیک کند.  
امسال سالن‌های ۶ هزار نفری ارومیه و اردبیل میزبان ۲ رویداد بسیار مهم لیگ ملل جهان بودند که کردستان هم می‌تواند از این پس میزبانی چنین رویدادهایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در رابطه با این سالن ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج از مهمترین پروژه ورزشی استان است که با پایان احداث آن، در سفر ربیس جمهوری به کردستان افتتاح می‌شود.
حامد جولایی اظهار داشت: این سالن با ١٣ هزار مترمربع مساحت دارای زمین مختص مسابقات، سالن‌های تمرینی جانبی، رختکن، کلینیک پزشکی، سیستم تهویه مدرن، سالن کنفرانس و بخش مدیریت و اداری است و از بزرگترین پروژه‌های ورزشی کردستان محسوب می‌شود.  
وی تاکید کرد: افتتاح این سالن ورزشی نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی شهرستان سنندج و تمام استان خواهد داشت.
وی افزود: کلنگ این پروژه در سال ۸۴ بر زمین زده شد و عملیات ساخت آن اوایل سال ۸۵ توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آغاز شد که پس از چند سال با کمبود اعتبار مواجه و وقفه چندین ساله را تجربه کرد.
جولایی با اشاره به اینکه بدون کمک‌های وزیر ورزش و جوانان، استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امکان تکمیل این پروژه نبود، یادآور شد: با هماهنگی‌های مسوولین استانی و پیگیری های مجدانه و همراهی مسوولین وزارت ورزش و جوانان از سال ۹۳ عملیات احداث این پروژه ورزشی جان تازه‌ای به خود گرفت به گونه‌ای که اکنون با بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.
وی گفت: برای ساخت سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارت ملی و استانی هزینه شده است.  
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: آغاز فعالیت و بهره برداری از این پروژه مهم با توجه به نبود سالن ورزشی با ظرفیت و گنجایش مناسب در شهر سنندج از اولویت های مسوولین کشوری و استانی است به طوری که افتتاح این سالن نقش بسزایی در پیشرفت ورزش استان و افزایش سرانه فضای ورزش کردستان ایفا می کند.
وی یادآور شد: وزیر ورزش و جوانان در بازدید اخیر خود از سالن ۶ هزار نفری سنندج با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی این پروژه گفته بود تلاش می‌کنیم در سال ۹۹ میزبانی چند رویداد ملی و بین المللی را در کردستان داشته باشیم.
احداث این سالن بزرگ در استان کردستان می‌تواند برای میزبانی مسابقات بین‌المللی و ملی مناسب باشد همانطور که برگزاری لیگ ملت‌های آسیا در ایران با ظرفیت چنین ورزشگاه‌ با این مختصات امکانپذیر است.
در سالن ۶ هزار نفری می‌توان بیشتر رشته های توپی همچون هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال را برگزار کرد.  
همچنین به دلیل فضای مناسب این نوع سالن برای برگزاری رشته های همچون کشتی، جودو، کاراته، تکواندو و برخی دیگر از رشته‌های رزمی هم می‌توان بهره برد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جهان سازمان مدیریت و برنامه ریزی عیدی فوتسال مدیرکل ورزش و جوانان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سالن ۶ هزار نفری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن