Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان امام جمعه اردستان گفت: از فرماندار و دستگاه قضایی شهرستان درخواست داریم با کسانی که در فضای مجازی شایعاتی را درباره بیماری کرونا انتشار می دهند برخورد کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: مخالفان و دشمنان کشور تلاش کردند انتخابات اسفندماه را تحت تاثیر قرار دهند که این بار هم تیرشان به سنگ خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از همه دست اندکاران انتخابات مجلس یازدهم تشکر می کنیم، افزود: حضور مردم شهرستان پای صندوق های رای نشان از پرشور بودن این رخداد سیاسی در شهرستان بود.

امام جمعه اردستان با اشاره به بیماری کرونا ویروس و مشکلاتی که در سطح کشور ایجاد کرده، گفت: این بیماری مردم را در هاله ای از سردرگمی قرار داده است. البته جو روانی که برای این بیماری در جامعه ایجاد شده خطرات آن را چندین برابر کرده است.

دهشیری با بیان اینکه بیماری های مشابه مانند آنفلوانزا چندین برابر کرونا ویروس خطر دارد و حتی تلفات به مراتب بیشتری را در سطح دنیا ایجاد کرده است، گفت: آنچه مردم باید به آن توجه کنند توصیه هایی است که مسئولان وزارت بهداشت و درمان گفتند.  

وی با بیان اینکه هر از چند گاهی که اتفاقی در کشور رخ می دهد، به موازات آن بازار شایعات داغ و داغ تر می شود، گفت: گاهی مواقع این شایعات چنان افکار عمومی را تصاحب می کند که دیگر واقعیت ها باور نمی شوند. متاسفانه شاهد بازار داغ شایعات در خصوص بیماری کرونا هستیم.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه بازار داغ شایعات در خصوص بیماری کرونا جو روانی بدی در جامعه ایجاد کرده است، گفت: از فرماندار و دستگاه قضایی شهرستان درخواست داریم به این موضوع ورود پیدا کنند و با کسانی در فضای مجازی شایعات و دروغ ها را انتشار می دهند برخورد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه اردستان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن