Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@05:25:28 GMT

کیت تشخیص قطعی کرونا تولید وزارت دفاع تأیید شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۷۶۰۳

به گزارش تسنیم، علی ربیعی سخنگوی هیئت دولت با اشاره به جلسه صبح امروز جمعه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: دستاوردهای مقابله با کرونا در هفته‌های آتی بیشتر خواهد شد، با تلاش نیروهای مسلح کیت‌های تشخیص قطعی کرونا تولید شد و انستیتو پاستور نیز با تست آن با کیت‌های خارجی، کیت‌های تولید داخل را تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز  تصمیمات لازم برای فراهم کردن تخت‌ها و بیمارستان‌های سیار در نقاطی که امکان شیوع آن وجود دارد، اتخاذ شد.

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای عفونت‌زدایی برخی شهرها گفت: وزارت دفاع مسئولیت این کار را به‌عهده گرفته است و بخش‌هایی از استان‌های تهران، قم و گیلان عفونت‌زدایی خواهد شد.

وی افزود: در مورد ماسک با وجود اینکه چند بار تصمیماتی اتخاذ شد، همچنان نقص وجود داشت، با توجه به آمارها ماسک به‌اندازه کافی وجود دارد؛ در قم ماسک رایگان توزیع شد و تلاش می‌شود در دیگر شهرها نیز ماسک توزیع شود.

ربیعی درباره تولید الکل در کشور نیز گفت: مشکل کارخانه‌های تولید الکل از هفته پیش مرتفع شده است و چند خط تولید نیز اضافه شده است.

دکتر کیانوش جهانپور مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نیز در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: کیت تشخیص قطعی ‎کووید19 با تلاش فناوران وزارت دفاع، پس از تأیید نهایی به‌زودی و ظرف هفته آتی، تولید و وارد نظام آزمایشگاهی کشور می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد