Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق گفته‌های برخی از منابع خبری ترامپ قصد دارد بر خلاف عرف و اصول ریاست جمهوری، خودروی فوق لوکس خود را در زمین مسابقات ۵۰۰ مایلی دی‌تونا به نمایش بگذارد. در حالی که به نمایش گذاشتن وسایل لوکس و پر قیمت توسط این شخص از سوی خیلی از منتقدین مورد انتقاد قرار گرفته است ترامپ به آن‌ها بی‌توجه‌ای می‌کند و تلاش دارد یک دور در این زمین مسابقه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این منابع خبری که معمولا اخبار رسمی از کاخ سفید را منتشر می‌کند مدعی شده این امر امروز اتفاق خواهد افتاد. وی در حساب کاربری خود در توئیتر در این باره نوشت: "خیلی از افراد به من اطلاع داده‌اند که رئیس جمهور امروز با خودروی لیموزین خود به زمین مسابقات دی‌تونا خواهد رفت. باید بگم این عمل هنوز صد در صد قطعی نیست، اما به نظر می‌آید که تا قسمت زیادی از آن برنامه ریزی شده است و او می‌خواهد این عمل صورت گیرد "

علت حضور این شخص در مسابقات

اتومبیل لیموزین که ترامپ قصد دارد با آن به مسابقات برود Beast نام دارد و یکی از گران‌ترین اتومبیل‌هایی شناخته شده که تا به حال در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته است. همچنین زمین مسابقه ۵۰۰ مایلی دی‌تونا این روز‌ها میزبان فصل جدیدی از مسابقات NASCAR است و گفته می‌شود علت حضور ترامپ در این زمین نیز آن باشد که این مسابقات معمولا از بازدیدکنندگان بسیار بالایی برخوردار است. این افراد که تماما از طرفداران خودرو هستند بهانه خوبی برای به نمایش گذاشته شدن و تجمل‌گرایی ترامپ در این مسابقات را در اختیار وی گذاشته‌اند.

گفته شده که به احتمال زیاد ترامپ در راه بازگشت خود از فلوریدا به واشنگتن در امروز به این مکان مسابقه خواهد رفت. به گفته مشاور مبارزات انتخاباتی وی، این شخص تا امروز در یکی از ویلاهای خود در منطقه پلم بیچ فلوریدا برای سفر اقامت داشته و نهایتا این سفر را به پایان رسانده است. گفته می‌شود خودروی بزرگ لیموزین Beast ساخته شرکت کادیلاک، به قدری قدرتمند است که می‌تواند در صورت مسابقه در این زمین، برنده شود و مقام اول را کسب کند. لیموزین Beast شش هزار و هشتصد الی نه هزار کیلو وزن دارد و قیمت مشخص شده آن حدودد یک و نیم میلیون دلار است. گفتنی است مسابقات مذکور قرار است تا ساعاتی دیگر برگذار شود و تایید حضور ترامپ در زمان شروع مسابقه مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: به صرفه بودن خرید اقساطی مدل جدید سنترا نسبت به مدل قدیمی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بین المللی رئیس جمهور آمریکا خودروهای لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی