Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: نمی توانم درباره جانشین احتمالی آقای تابش در قامت مدیرعامل باشگاه نظر قطعی بدهم.

منوچهر نیکفر،  در خصوص استعفای مسعود تابش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: جلسه هیات مدیره باشگاه ظهر امروز برگزار شد و با استعفای ایشان که زحمات بسیار زیادی را در قامت مدیرعاملی باشگاه کشید موافقت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره دلایل استعفای تابش از مدیرعاملی باشگاه افزود: اجازه دهید فعلاً صحبتی در این باره نکنیم تا در زمان و فرصت مناسب نسبت به این قضیه بحث و گفتگو شود.

وی درباره اینکه آیا استعفای ایشان به خاطر فشار کادر فنی باشگاه بوده است تاکید کرد: چنین چیزی نیست. نمی خواهم فعلاً درباره جزئیات این موضوع صحبتی داشته باشم.

نیکفر درباره شایعه حضور محمدرضا ساکت به عنوان جانشین مسعود تابش تصریح کرد: فعلاً چنین تصمیمی نداریم. هیات مدیره کارها را پیش می برد تا تکلیف مدیرعامل را بزودی مشخص کنیم. نمی توانم درباره این موضوع نظر قطعی دیگری بدهم.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا با امیر قلعه نویی به همکاری خود ادامه می دهد افزود: بله! او فعلاً سرمربی تیم خواهد بود و موردی در این باره وجود ندارد.

 مهر

برچسب ها: سپاهان ، امیر قلعه نویی ، مسعود تابش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سپاهان امیر قلعه نویی مسعود تابش هیات مدیره باشگاه باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد

با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، موضوع تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه بیشتر از قبل شنیده می‌شود.

 گفته می‌شود فردی به نام فروزنده قرار است بزودی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود که این فرد از مدیران اقتصادی به‌شمار می‌رود. 

از طرف دیگر با استعفای حسین خبیری، هیات مدیره پرسپولیس چند ماهی است که با ۴ نفر برگزار می‌شود و مشخص نیست مصوبات این هیات مدیره، چطور قابلیت اجرایی دارد چرا که طبق قانون، اعضای هیات مدیره باید عدد فرد باشد!

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت