Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: تلاش می‌کنیم که در فینال کار به بازی سوم کشیده نشود و بتوانیم در دو بازی اول به پیروزی رسیده و راحت‌تر به قهرمانی برسیم. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا افضل، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با ستارگان ورامین اظهار داشت: این دیدار بازی خیلی سختی بود چون تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان ستارگان ورامین به خوبی می‌جنگیدند و ضمن دفاع می‌خواستند با استفاده از اشتباهات ما به گل برسند. ما نیز در چند موقعیت اشتباه کردیم اما علیرضا صمیمی خوب کار کرد.

سرمربی مس سونگون با تمجید از تلاش بازیکنانش در دو دیدار رفت‌وبرگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشور گفت: از بچه‌ها تشکر می‌کنم چرا که در این دو هفته به خاطر مصدومیت‌ها و محرومیت‌های کمیته انضباطی با کمبود بازیکن مواجه بودیم. با این حال توانستیم نتیجه لازم را بگیریم. در نیمه اول این بازی هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما تعداد توپ‌هایی که بیرون زدیم یا به تیرک خورد، زیاد بود.

افضل ادامه داد: از سوی دیگر فشار هم روی تیم ما بیشتر بود چرا که انتظار از تیم ما قهرمانی است اما همین که ستارگان توانسته به جمع 4 تیم صعود کند، برای آن‌ها رضایت‌بخش است.

وی درباره صعود تیمش به فینال لیگ برتر فوتسال کشور خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که به فینال رسیده‌ایم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های رفت‌وبرگشت فینال به خوبی کار کرده و در دو بازی اول کار را تمام کنیم تا برای سومین بار به قهرمانی لیگ برسیم و جام را برای مردم آذربایجان و تبریز به ارمغان بیاوریم. تشکر ویژه‌ای هم از مدیریت باشگاه و مدیریت شرکت مس دارم که به خوبی از ما حمایت می‌کنند.

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون به فینال صعود کرد/ تکلیف فینالیست دیگر در بازی سوم مشخص می‌شودصعود مس سونگون به فینال لیگ برتر فوتسال در غیاب تماشاگرانلیگ برتر فوتسال| برتری گیتی‌پسند و مس سونگون در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

سرمربی مس سونگون با اشاره به عدم حضور تماشاگران در دیدار با ستارگان ورامین اظهار داشت: بازی‌های بدون تماشاگر جذابیت زیادی ندارد. اگر در این بازی هم مثل دیدار با حفاری تماشاگران حضور داشتند، می‌توانستیم راحت‌تر بازی کرده و گل‌های بیشتری بزنیم. امیدواریم که بازی‌های فینال با حضور تماشاگران برگزار شود تا جذابیت لیگ از بین نرود.

افضل در مورد برگزاری دیدار سوم مرحله فینال در کرمان خاطرنشان کرد: اصولاً باید دو بازی فینال در تبریز برگزار می‌شد که این مسئله امتیاز خوبی برای ما محسوب می‌شود اما طبق توافق مدیران باشگاه‌ها با کمیته فوتسال و به خاطر بزرگداشت یاد سردار سلیمانی، این مرد بزرگ، قرار است دیدار سوم در کرمان برگزار شود.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم که کار به بازی سوم کشیده نشود و بتوانیم در دو بازی اول به پیروزی رسیده و راحت‌تر به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام/116/ ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ستارگان ورامین مس سونگون دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم