Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:01:32 GMT

راه اندازی کمپین درخانه می مانیم در بیله سوار

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۳۶۳۸

راه اندازی کمپین درخانه می مانیم در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسن قبادی با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان اقدامات زیادی در راستای پیشگیری از گسترش کروناویروس انجام شده است، تصریح کرد: می توان گفت شهرستان بیله سوار از جمله شهرستان هایی است که پیشگیری را مقدم بر درمان مد نظر داشته و اقدامات جدی برای پیشگیری از ابتلای شهروندان در دستور کار قرار گرفته است 

وی درخصوص راه اندازی کمپین «همه در خانه می مانیم»، گفت: کمپین مذکور از طریق فضای مجازی و طی اطلاعیه های از طریق ادارات و فعالان در حال اطلاع رسانی است و به معنای قرنطینه نیست، بلکه در این کمپین از عموم شهروندان خواهش کردیم تا در  ضرورت از منزل خارج شوند و حضور در اماکن عمومی را حتی المقدور به حداقل برسانند تا شاهد ابتلا به این ویروس در بین شهروندان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

کد خبر 1358784

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد