Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نادری روز یکشنبه درجلسه  تنظیم بازار شهرستان دشتی افزود: ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باید میوه شب عید وکالاهای اساسی در حال توزیع را با استفاده از فضای مجازی به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: باتوجه به بیماری کرونا رعایت موراد بهداشتی  توسط صنوف موا غذایی و بهداشتی باید بیشتر و بهتر رعایت شود تا مردم در ایام نوروز دغدغه موارد بهداشتی عرضه کالا مواد غذایی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ابلاغ شده تمام  شهرداران و دهیاران کار ضد عفونی مراکز شلوغ و پرتردد در سطح شهرستان از جمله بازار، مراکز خرید، پارکها و اماکن عمومی را آغاز کرده اند .

فرماندار دشتی بر رعایت بیشتر نکات بهداشتی توسط نانوایی ها تاکید کرد و افزود:  در راستای حفظ سلامت شهروندان هر نانوایی  که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

فرمانداردشتی اضافه کرد: برای پیشگیری بیماری کرونا با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی تمام  ادارات و اماکن دولتی ضد عفونی میشوند.

وی با تاکید بر تشدید  نظارت بر بازار افزود: بازرسان اداره بازرسی با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط به صورت شبانه روزی  بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی و عرضه کننده موادغذایی و بهداشتی نظارت مستمر خواهند داشت تا از افزایش قیمت ها جلوگیری کرده و بهداشت فردی وعمومی به خوبی رعایت شود.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

برچسب‌ها بوشهر صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صمت بوشهر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور افزود: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان در حوزه معدن است.

وی بیان کرد: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان فراهم می کند حمایت می شود.

فرماندار دشتی نیز گفت: ۲۵ درصد معادن استان در شهرستان دشتی است

بحرانی یادآور شد: از حمایت های بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی تقدیر می شود.

کد خبر 6093650

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار