Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های بزرگ ذغال سنگ در ۱۰ ماه سال ۹۸ در مجموع بیش از ۵۵۵ هزار تن کنسانتره تولید و بیش از ۵۷۳ هزار تن ارسال کردند. همچنین میزان استخراج این شرکت‌ها در ۱۰ ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۳۳۵ هزار تن بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرکت‌های بزرگ ذغال سنگ در 10 ماه سال 98 در مجموع بیش از 555 هزار تن کنسانتره تولید و بیش از 573 هزار تن ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزان استخراج این شرکت‌ها در 10 ماهه امسال بیش از یک میلیون و 335 هزار تن بوده است. میزان استخراج کنسانتره توسط شرکت‌های بزرگ ذغال سنگ(ذغال سنگ البرز، مرکزی و طبس) در 10 ماهه امسال یک میلیون و 335 هزار و 321 تن بوده که از این میزان یک میلیون و 232 هزار و 368 تن متعلق به ذغال سنگ طبس و 102 هزار و 953 تن متعلق به ذغال سنگ البرز مرکزی بوده است.

شرکت‌های بزرگ ذغال سنگ در این مدت در مجموع 555 هزار و 288 تن تولید کنسانتره داشته اند که از این میزان 473 هزار و 957 تن متعلق به ذغال سنگ طبس و 81 هزار و 331 تن متعلق به ذغال سنگ البرز مرکزی بوده است.

همچنین میزان ارسال کنسانتره این شرکت‌ها در مدت یاد شده 573 هزار و 134 تن بوده که سهم ذغال سنگ طبس 487 هزار و 375 تن و سهم ذغال سنگ البرز مرکزی 85 هزار و 759 تن می باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذغال سنگ وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت ذغال سنگ البرز میزان استخراج یک میلیون ذغال سنگ هزار تن تن بوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم کریم زاده بعدازظهر یکشنبه در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های شیلاتی استان مازندران در پنج محور بررسی و در این نمایشگاه عرضه شده است، تصریح کرد: صادرات و توسعه بازار آبزیان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه صادراتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش شیلاتی مازندران یادآور شد: شیلات مازندران دارای ۳۹۰۰و احد آبزی پروری و ۱۱۴ تشکل صیادی است که سالانه ۱۳ هزار نفر در پروتئین جامعه تلاش می‌کنند.

کریم زاده با تاکید بر اینکه میزان تولید مازندران در بخش شیلاتی سالانه حدود ۱۳۰ هزار تن است و از این میزان تولید سالانه ۶ تا ۱۲ تن محصول صادر می‌شود، عنوان کرد: سالانه ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار از محل صادرات شیلاتی استان مازندران حاصل می‌شود که سال گذشته رقم صادرات استان مازندران ۸۰۳ میلیون دلار بود.
مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه ماهیان خاویاری محصول اصلی و ارزآور حوزه شیلاتی کشور و این استان است، گفت: سالانه ۲۶۰۰ تن ماهی خاویاری در مازندران تولید می‌شود که از این میزان ۹۰۳ تن خاویار استحصال می‌شود که ارزش اقتصادی آن هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه در این اداره کل، ۴۲ فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است، تاکید کرد: با به انجام رسیدن این فرصت‌ها، ۴۵ هزار تن تولید اولیه محصولات شیلاتی استان افزایش خواهد یافت و همچنین ۱۷۰۰ شغل جدید در این مسیر ایجاد می‌شود.

کد خبر 6091153

دیگر خبرها

  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال