Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان استانی آذربایجان غربی با صدور پیام درگذشت قوی‌ترین ورزشکار معلول جهان را تسلیت گفتند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سیامند رحمان عصر امروز ‌در منزلش دچار ایست قلبی شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال داده می‌شود، اما متأسفانه تلاش پزشکان ‌نتیجه‌بخش نبود‌ و این قهرمان وزنه‌برداری ایران و جهان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامند رحمان متولد 1367 و اهل شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان‌غربی و وزنه‌بردار سنگین وزن ایران است که در ‌سال 1387 برای نخستین بار به اردوی وزنه‌برداری معلولان ایران دعوت شد.

مسئولان استانی آذربایجان غربی نیز با صدور پیام درگذشت قوی‌ترین ورزشکار معلول جهان را تسلیت گفتند.

 پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی درپی درگذشت «سیامند رحمان» قهرمان جهان و پارالمپیک

در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از شنیدن خبر درگذشت ورزشکار خوش نام کشورمان جهان پهلوان سیامند رحمان بر اثر ایست قلبی بسیار متأثر شدم.

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ جامعه ورزش که آرزوی صبر برایشان دارم.

سیامند رحمان قهرمان نامی ورزش ایران و جهان از دیار قهرمان پرور اشنویه که الگویی فاخر از منش پهلوانی، توانمندی و مردم‌داری بود بارها در میادین مختلف پرچم پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درآورده بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده زنده یاد سیامند رحمان، جامعه ورزشی آذربایجان غربی و ایران از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت فرمانده سپاه شهداء در پی درگذشت «سیامند رحمان»

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پیامی درگذشت جهان پهلوان «سیامند رحمان» قهرمان بسیجی وزنه برداری معلولان جهان و پارالمپیک را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتشار خبر درگذشت ورزشکار بسیجی کشورمان، جهان پهلوان سیامند رحمان بر اثر ایست قلبی موجب تأثر همگان شد. حضور پهلوانانه و قهرمانانه این ورزشکار بسیجی در میادین مختلف موجب برافراشته شدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی و خشنودی قلب رهبر عزیزمان گردیده بود.

این‌جانب این ضایعه تلخ و دردناک را خدمت خانواده محترم مرحوم سیامند رحمان، ورزشکاران و بسیجیان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری؛ فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

سرهنگ محرم نشاطی رئیس بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی در پی درگذشت ناگهانی جهان پهلوان سیامند رحمان با ارسالی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت سرهنگ نشاطی بدین شرح است:

 انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی قهرمان اشنویه‌ای  استان آذربایجان‌غربی و کشورمان مرحوم سیامند رحمان موجب تألم خاطر گردید.

بدینوسیله مصیبت وارده را به جامعه ورزشی کشور، هم استانی‌های آذربایجان‌غربی و همشریان جهان پهلوان در اشنویه و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

نامش همیشه در قلبمان جاویدان خواهد بود و غرورآفرینی‌هایی را که برایمان به یادگار گذاشت برای همیشه در ذهنمان نقش خواهد بست. 

روحش شاد یادش گرامی

سرهنگ محرم نشاطی؛ رییس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌غربی

پیام فرماندار شهرستان اشنویه در پی درگذشت مرحوم سیامند رحمان

ضایعه اسفناک این مرد بزرگ و قهرمان تاریخ برایم ناباورانه و دردناک است.

بی‌شک نام و یاد این اسطوره نامدار جهان برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

ضمن تأسف و تألم فراوان، این مصیبت بزرگ را به خانواده معزز این قهرمان نامی جهان، ملت رشید ایران اسلامی، عموم مردم فرهیخته و ورزش دوست شهرستان اشنویه تسلیت عرض نموده، برای روح بزرگ آن مرحوم علو درجات و تسلی خاطر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مام عزیزی؛ فرماندار شهرستان اشنویه

پیام تسلیت فرمانده سپاه اشنویه در پی درگذشت مرحوم سیامند رحمان

خبر درگذشت پهلوان و قهرمان بسیجی سیامند رحمان موجب غم و اندوه شدید ایران اسلامی علی الخصوص مردم غیور اشنویه شد.

مرحوم سیامند رحمان به عنوان قوی ترین مرد معلول جهان در جامعه جهانی و در عرصه های مسابقات بین المللی با افتخار آفرینی فراوان موجب خوشحالی همه مردم شده است. 

ضایعه درگذشت ناگهانی بر اثر ایست قلبی قهرمان بسیجی سیامند رحمان دردناک و تاسف بار بود از خداوند متعال برایش طلب مغفرت دارم و همچنین به خانواده معزز قهرمان پرآوازه کشور، عموم مردم غیور و ورزش دوست اشنویه  تسلیت عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار علی حسینی؛ رمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اشنویه

‌رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی طی پیامی درگذشت پهلوان و قهرمان سیامند رحمان را تسلیت گفت

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام 

خانواده محترم رحمان و جامعه ورزشی کشور

سلام علیکم

درگذشت و جدایی پهلوان ارزنده و با اخلاق و ورزشکار قهرمان هیئت جانبازان و معلولین آذربایجان غربی سیامند رحمان چنان دردناک، سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

خانواده بزرگ هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین آذربایجان غربی امروز داغدار است و این ماتم جانگداز را به خانواده مرحوم و جامعه بزرگ ورزش کشور و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین آذربایجان غربی صمیمانه تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

خداوند قرین رحمتش بفرماید.

علی امان زاده

پیام تسلیت سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پی درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان

خبر درگذشت ناگهانی سیامند رحمان، جوان پهلوان، قهرمان خوش‌نام جهان و پارالمپیک و مرد تاریخ ساز  ایران عزیز اسلامی خیل عظیم عاشقان و دوستداران وی را که سال‌ها با قهرمانی‌های پی‌در‌پی و رکوردشکنی‌های خارق‌العاده‌اش مبهوت خود کرده و ملت ایران را شادمان و سرمست از غرور و افتخار کرده بود غرق در ماتم و اندوه کرد.

همگان در هر جای دنیا و تمامی چشم‌ها و دوربین‌ها فقط در پی ثبت رکوردهایی تکرار نشدنی از سیامند بودند، قهرمانی که هر زمان در قلب‌های ما زنده است و خواهد بود.

این جانب درگذشت این اسطوره تکرارنشدنی تاریخ ورزش استان، کشور و حتی جهان را خدمت خانواده رحمان، جامعه بزرگ ورزش کشور و دوستداران این قهرمان، تسلیت عرض نموده از درگاه الهی برای روح پرفتوحش غفران الهی و علو درجات و برای خانواده داغدارش صبر جمیل مسألت می‌نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد 

کیومرث پورایراندوست

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان و معلولین آذربایجان غربی برای بازماندگان آذربایجان غربی شهرستان اشنویه درگذشت ناگهانی فرمانده سپاه خداوند متعال سیامند رحمان تسلیت گفت پی درگذشت پیام تسلیت جامعه ورزش معلول جهان خبر درگذشت ایست قلبی آن مرحوم قوی ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند