Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@03:59:51 GMT

تکمیل ۳۵ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۲۳۳۰

تکمیل ۳۵ هزار واحد مسکن مهر هشتگرد

مدیرعامل عمران هشتگرد با اشاره به عدم واریز به‌موقع آورده از سوی متقاضیان مسکن مهر این شهر، گفت: تا شهریور آینده مجموع واحدهای تکمیلی مسکن مهر هشتگرد به ۳۵ هزار واحد می‌رسد.

 

به گزارش پول نیوز، مسعود حق لطفی با یادآوری این‌که حدود 50 هزار مسکن مهر در شهر هشتگرد در دست احداث قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از امروز تا شهریور سال آینده حدود 35 هزار واحد به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واحدها در شقوق خود مالکی، 99 ساله و... قرار دارند. از این تعداد حدود 21 هزار واحد تحویل‌شده و 14 هزار واحد تا شهریور سال 99 به اتمام می‌رسد.

وی گفت: اجرای محوطه‌سازی و تأسیسات زیربنایی این واحدها در حال انجام است، ضمن این‌که پیشرفت فیزیکی حدود 7000 واحد نیز بالای 70 درصد است.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد در خصوص آورده مردم در طرح مسکن مهر اظهار کرد:‌ عدم واریز به‌موقع آورده از سوی مردم، افزایش سقف وام از 40 به 45 میلیون تومان و مسائلی ازجمله ماده 186 و... باعث شده ورودی‌ها (تأمین منابع مالی)‌ کم باشد.

حق لطفی تأکید کرد: بااین‌وجود تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل کنیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن ملی هشتگرد پول نیوز هزار واحد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجمال جوادیان در این خصوص اظهار داشت: با تلاش کارکنان واحد ثبتی، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر به رئیس اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان تحویل داده شد.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی و برنامه مختلف همچون طرح نذر خدمت، پرونده یکساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.
رئیس واحد ثبتی اشکذر خاطرنشان کرد: سال گذشته هم اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان همچون کاداستر زراعی و صدور اسناد بنا‌های تاریخی از جمله صدور سند کاداستری قلعه ابراهیم آباد با قدمت ۸۰۰ سال یا ۷۰۰ سال انجام شد که امیدواریم امسال هم روند رشد فعالیت‌ها ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد