Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:16:50 GMT

درخواست عدم مراجعه به دادگستری در موارد غیر ضروری

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۷۹۹

درخواست عدم مراجعه به دادگستری در موارد غیر ضروری

عباس زاده از شهروندان خواست تا از مراجعه بی مورد و غیر ضروری به دادگستری های سراسر استان خودداری کنند.

حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به اقدام پیشیگیرانه و کنترل شیوع کرونا ویروس در استان گفت: شهروندان و نمایندگان اشخاص حقوقی از مراجعه مکرر و متعدد به مراجع قضایی و شعبات دادسراها و محاکم خودداری کرده و صرفا در صورت داشتن اخطاریه یا احضاریه و جهت شرکت ضروری در جلسات رسیدگی که از قبل تعیین وقت شده اند با رعایت کلیه اصول بهداشتی در مرجع قضایی حضور یابند و الا می توانند با ارسال لایحه متضمن موضوع ادعا و مستندات یا دفاع یا توافق یا گذشت یا استرداد دعوی از طریق مقتضی نظیر پست، نمابر یا دفاتر خدمات قضایی اقدام کنند و در مورد دادخواست و شکایت جدید خود نیز اگر مقید به وقت قانونی نیست تا زمان پایان یافتن بحران شیوع ویروس کرونا و عادی شدن شرایط و اوضاع عمومی کشور به تاخیر بیندازند تا از این طریق بتوان ورود خسارت را به حداقل ممکن رساند و باهمکاری و همراهی مردم و تلاش مسولین از این بحران ملی و بین المللی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دادگستری استان با تشکر و سپاس از تعامل و مشارکت مراجعان گرامی افزود: لازم است اصول بهداشتی توسط مراجعان و کارکنان دستگاه قضا در بالاترین سطح ممکن رعایت گردد و همه اقشار جامعه ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود با رعایت دستورالعمل و توصیه های بهداشتی که از ناحیه دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما و رسانه های رسمی اعلام می شود در جهت مهار و درمان هرچه بیشتر این بیماری منحوس و همه گیر گام موثری برداشته تا از شیوع و انتشار هرچه بیشتر این ویروس در سطح استان و کشور جلوگیری به عمل آید.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا شبستان یزد دادگستری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی