Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان گفت: روابط عمومی ها مشارکت و کیفیت خدمات سازمان ها را افزایش می دهند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در استان همدان گفت: دنیای امروز عصر ارتباطات، عصر شتابندگی زمان و به هم پیوستن شبکه های گوناگون حیات فرد و جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توان در عصر ارتباطات زیست و از نقش روابط عمومی در جامعه ای که دستخوش تغییرات آنهم تغییرات پرشتاب و درهم تنیده غافل ماند؛ لذا جامعة امروز ایران به سوی مشارکت جویی، حقوق مداری، تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری پیش می رود.
توصیفیان در ادامه گفت: امروزه روابط عمومی ضمن سنجش محیط و انتقال اطلاعات به مدیر، به عنوان مرکز مشاوره و راهبری سازمان را در حل مسائل و مردم را برای دریافت خدمات مناسب یاری می دهد و بستر مناسبی را برای همکاری بین سازمان و گروه های مخاطب فراهم می آورد و با استفاده از تکنیکهای مدیریت همچون برنامه ریزی، نظارت، کنترل و هماهنگی به صورت منظم؛ در راستای ایجاد هماهنگی بین منافع سازمان و منافع مخاطبین عمل می کند .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از دیدگاه تخصصی فعالیتی که روابط عمومی انجام می دهد در یک کلمه ‹‹ ارتباط›› از دیدگاه نظری،‹‹ علم›› از جنبة عملی و اجرایی خود‹‹ فن›› و از جنبة خلاقانه و زیبایی شناسی‹‹ هنر›› است و آیینة تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.
توصیفیان تصریح کرد: واحد روابط عمومی در راستای نیل به اهداف سازمانی، دارای وظایف سنگینی بوده و نقطه عطف دیگر واحدها محسوب می شود. از جمله نقش های روابط عمومی سازمان ها می توان به توزیع اطلاعات و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و مدیریت سازمان، نقش آینده نگری و نقش فرهنگ سازی اشاره کرد لذا اگر روابط عمومی ها بخواهند تأثیر گذار باشند، باید از همه نظر در «جایگاه» بایسته و شایسته خود قرار داشته باشند
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی در ادامه نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی و کار جمعی اعضاء و همکاران روابط عمومی با برنامه ریزی ،هماهنگی و تعامل با یکدیگر درجهت اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد دستگاهها، بر لزوم حفظ جایگاه این شورا به عنوان مرجع هماهنگی اقدامات دستگاههای تابعه وزارت متبوع در استان در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها زمینه برای ارتقاء و هماهنگی این بخش مهم مهیا می شود که روابط عمومی ها بهتر ایجاد هم افزایی کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای هماهنگی روابط عمومی کار و رفاه اجتماعی روابط عمومی ها مدیرکل تعاون استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان