Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران در راستای پرداخت‌های منظم سازمان بیمه سلامت به موسسات درمانی طرف قرارداد همچنین همکاری و حمایت هر چه بیشتر از مجموعه سلامت استان در شرایط حاضر و با تخصیص اعتبار از سوی این سازمان به بیمه سلامت استان مازندران از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت مازندران شامل پزشک خانواده شهری و روستایی، داروخانه‌های خصوصی، بیمارستان‌های دولتی، دانشگاهی و خصوصی، یک درصد ارزش افزوده پزشکان خانواده روستایی، سرانه بیمه شدگان روستایی (سطح یک) در هفته جاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان و بابل خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رسول ظفرمند صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در تامین و پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرار داد که نشان دهنده ایجاد انضباط مالی در بیمه سلامت است، اظهار کرد: بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان در هفته جاری پرداخت شد.

وی تصریح کرد: یقیناً این پرداخت‌ها به موسسات که خوشبختانه از نظم خوبی برخوردار است با تأمین اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر موسسات درمانی، مردم و بیمه شدگان می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطرنشان کرد: در پرداخت‌های اخیر مبلغ حدود ۲۱۴ میلیارد ریال به بیمارستان‌های دولتی، دانشگاهی، ۹۵ میلیارد ریال پزشکان خانواده شهری داروهای صفر فرانشیز، ۲۷ میلیارد ریال به بیمارستان‌های خصوصی، ۱۰۰ میلیارد ریال به داروخانه‌های خصوصی و ۳۳ میلیارد ریال بابت سرانه بیمه شدگان روستایی (سطح یک) و ۸۷ میلیارد ریال بابت یک درصد ارزش افزوده پزشکان خانواده روستایی به معاونت بهداشتی درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل پرداخت شده است.

ظفرمند یادآور شد: حدود نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که اداره کل جهت خرید راهبردی خدمات سلامت مورد نیاز بیمه شدگان با بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ موسسه درمانی در سطح استان طرف قرارداد می‌باشد.

وی گفت: بر این اساس بیمه سلامت مازندران سالانه بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می‌کند که لازم به ذکر است بیشترین جمعیت بیمه شده به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمه سلامت مازندران مطالبات موسسات میلیارد ریال طرف قرارداد بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها