Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:54:51 GMT

واحدهای صنفی متخلف حوزه بهداشت در دامغان تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۱۴۵

واحدهای صنفی متخلف حوزه بهداشت در دامغان تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مجد ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن بیان اینکه بازدید از واحدهای صنفی به‌ویژه واحدهایی که با تغذیه مردم سروکار دارند در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف بهداشتی بدون تردید تعطیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در این شرایط یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت محسوب می‌شود، تصریح کرد: نانوایی‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی در صدر بازدیدها و تشدید نظارت‌های بهداشتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته‌شده است

فرماندار دامغان با اشاره به برنامه‌های این شهرستان برای مبارزه و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در دامغان بیان کرد: تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته‌شده است و کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه تلاش می‌کنند.

مجد بابیان اینکه تمام اماکن عمومی این شهرستان ضدعفونی شده است، اضافه کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، بازارها، بازارچه‌ها و معابر و مبلمان شهری دامغان روزانه در حال گندزدایی و ضدعفونی است.

وی با اشاره به تعطیلی رویدادهای ورزشی، بازار روزها و نمایشگاه بهاره در این شهرستان بیان کرد: جلسات غیرضروری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی تا اطلاع ثانوی لغو شده است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری بهره‌برداری شده است.

مردم از حضور غیرضروری در اجتماعات پرهیز کنند

فرماندار دامغان بابیان اینکه توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده بین اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های مهمی است که در این راستا اجرایی می‌شود، تأکید کرد: بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تاکنون سهمیه ماسک به استان اعطا نشده است.

مجد با تأکید بر اینکه امن‌ترین مکان برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری، خانه است، تصریح کرد: عموم مردم از حضور غیرضروری در اجتماعات پرهیز کنند و رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

وی بابیان اینکه گروه‌های خدمات درمانی و هلال‌احمر در ورودی‌های شهر و سطح شهر دامغان حضور دارند، یادآور شد: عموم مردم به‌ویژه مسافران در صورت تب بالا و داشتن علائم ویروس کرونا به‌سرعت به بیمارستان منتقل می‌شوند.

کد خبر 4869087

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند