Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مظفری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با تعدادی از روانشناسان و جامعه شناسان استان بوشهر افزود: امروز جامعه بیش از هر وقت دیگری نیاز به حضور پرنگ این قشر در تصمیم گیری‌ها  و ارائه مشاوره به مدیران استان، جامعه و خانواده‎‌ها دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب استان بوشهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا بیان کرد: با مراقبت های اولیه صورت گرفته و تعطیلی به موقع بسیاری از مراکز جمعیتی بخصوص مراکز آموزشی از گسترش این بیماری جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری تصریح کرد: در کنار اقدامات پیشگیرانه  درمانی و بهداشتی باید به جنبه  آرامش روانی جامعه نیز توجه شود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: در راستای مقابه با کرونا ویروس، بیشتر فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی درسطح شهرها و روستاها تعطیل شده و خانواده‌ها مجبورند بیشتر زمان شبانه روز را در منزل سپری کنند که باید برای شرایط موجود برنامه ریزی ویژه ای از سوی متخصصان می طلبد.  

مظفری یادآورشد: کنترل استرس و ایجاد فضای آرامش روانی در جامعه مهمترین اقدام‌هایی است که در کنار راهکارهای پیشگیرانه  از کرونا باید در سطح استان مورد توجه واقع شود.

وی افزود: در این رابطه همه مراکز مشاوره‌ای دولتی و خصوصی  باید بصورت شبانه روزی به مردم ارائه خدمت داشته باشند.

مظفری گفت: بیشتر مراکز دولتی در حوزه‌های اجتماعی و دستگاه های اجرایی مرتبط برای وضعیت خاص موجود در حال برنامه ریزی هستند و در این بین استفاده مفید و کاربردی از فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا ستاد پیشگیری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا ستاد پیشگیری بوشهر ویروس کرونا ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دراین مراسم برنقش روانشناسان و مشاوران درتشخیص آسیبها و مشکلات روابط افراد در زندگی خانوادگی و اجتماع تاکید شد.

روانشناسان می گویند سلامت روحی و روانی که در بسیاری از موارد کم اهمیت جلوه داده می شود مانند سلامت جسمی است که باید درکمترین زمان ممکن درمان شود. در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به دنبال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت