Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریس لورت یک تنه در کوارتر چهارم و اوورتایم مقابل بوستون ایستاد.

طرفداری- وقتی بازیکنی مانند کریس لورت آتشین می شود، سخت می توان جلوی او را گرفت.

در جریان رقابت های لیگ NBA، بروکلین نتس در اوورتایم موفق به شکست 120-129 بوستون سلتیکس شد. بی شک نام کریس لورت بالاتر از هر بازیکن دیگری در این بازی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورت که در 3 کوارتر نخست بازی 14 امتیاز کسب کرده بود، در کوارتر چهارم موتورش روشن شد و سخت شوتی را از دست می داد. 26 امتیاز لورت، پایه گذار 51 امتیاز بروکلین در کوارتر چهارم بود تا بازی به اوورتایم کشیده شود. این پایان کار لورت نبود و شوتینگ گارد 25 ساله نتس، تمام 11 امتیاز تیمش در اوورتایم را کسب کرد تا بروکلین بردی به یاد ماندنی در TD Garden کسب کند. این سومین شکست بوستون در 5 دیدار اخیر بود و نبود جیسن تیتم، یکی از اصلی ترین دلایل شکست شاگردان برد استیونز بود. جالب است بدانید که به غیر از لورت تنها 3 بازیکن بروکلین بالای 10 امتیاز کسب کردند و بیشترین امتیاز بین آن ها 16 امتیاز بود. 5 بازیکن میزبان امتیازهای شان دو رقمی شد اما 22 امتیاز جیلن براون و 21 امتیاز کمبا واکر که به تازگی از مصدومیت بازگشته، نتوانست جلوی لورت را بگیرد. بوستون همچنان در رده سوم کنفرانس شرق باقی ماند و بروکلین در جایگاه هفتم این کنفراس قرار دارد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور بوستون سلتیکس 42.7% 30.6% 73.9% 42 24 6 10 15 بروکلین نتس 43.0% 28.6% 76.3% 63 22 6 7 20

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوارتر چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.   شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.   نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:   کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی    کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی    کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی    کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی    دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا