Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:11:58 GMT

صدای مشاور آموزش و پرورش مازندران فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۴۹۷۳۹

صدای مشاور آموزش و پرورش مازندران فعال شد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران، علیرضا سعدی پور افزود: با توجه به طولانی شدن تعطیلی مدارس به جهت تامین سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ممکن است دانش آموزان را با فاصله یا مشکلات تحصیلی روبرو کند. 

وی افزود: تعطیلی مدارس که توام با فشارهای روحی، روانی و استرس های ناشی از ویروس کرونا و دور بودن از فضای آموزشی است، منجر شدتا  آموزش و پرورش مازندران طرح "صدای مشاور" را به منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و تربیتی در تمامی شهرستانها و مناطق استان اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در این برنامه مشاوران در مراکز و هسته های شهرستان ها و مناطق در روزهای آموزشی (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات دانش آموزان و اولیا محترم در زمینه های مختلف مشاوره ای می باشند. 

به گفته سعدی‌پور در این برنامه تاکید شده تا کارشناسان تدابیر لازم جهت حضور روزانه یک مشاور توانمند (نیروی مراکز و هسته ها و یا مشاوران مدارس) در مرکز به منظور پاسخگویی به متقاضیان را بیندیشند. 

وی همچنین افزود: مدیران مدارس موظف هستند که در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از امکانات ارتباطی موجود در مدارس به صورت تلفن و فضای مجازی، به دانش آموزان اطلاع رسانی نمایند و بستر راه اندازی صدای مشاور را در مدرسه جهت ارتباط با دانش آموزان فراهم نمایند. 

اما بر اساس اعلام آموزش و پرورش مازندران فهرست مراکز و هسته های مشاوره طرح صدای مشاور مازندران به همراه شماره تماس ارتباطی با مشاور تا پایان سال جاری به شرح زیر است:   
 
۱. اداره کل آموزش و پرورش علی رمضانپور ۳۳۲۴۶۹۵۲-۳ 

۲. آمل و لاریجان  محبوبه ارزانی ۴۴۲۴۴۷۱۳ 

۳. بابل مهدی نبی زاده  ۳۲۲۰۵۶۸۵ 

۴. بابلسر  فاطمه سالاری ۳۵۳۳۵۰۰۶ 

۵. بند پی شرقی اکبرگرگانی ۳۲۷۲۲۹۷۷ 

۶. بند پی غربی نادعلی ابراهیم پور ۳۲۵۲۳۲۱۸ 

۷. بهشهر  محسن سلطانی ۳۴۵۲۱۰۶۶ 

۸. بهنمیر  روح ا.. ضیا تبار ۳۵۷۵۱۹۹۶ 

۹. تنکابن مهین حاتمی ۵۴۲۳۳۱۴۰ 

۱۰. جویبار ونداد بوداغی ۴۲۵۳۲۶۷۰ 

۱۱. چالوس و مرزن آباد لیلا  هاشمی نژاد ۵۲۲۸۲۹۷۵ 

۱۲. چمستان حسین گلرد(معاون) ۴۴۶۶۳۸۴۹ 

۱۳. چهار دانگه پوریا رمضانی پاجی ۳۳۴۲۲۹۶۳ 

۱۴. دودانگه غلامرضا علی آبادی(معاون) ۳۳۶۲۳۸۶۵ 

۱۵.‌ رامسر  حمید رضا پور عباسی ۵۵۲۲۸۲۴۰ 

۱۶. ساری یک: جعفر قربانی ۳۳۳۲۳۷۷۸-۳۳۳۲۱۴۶۸ 

۱۷. ساری دو : فاطمه خدادی ۳۳۱۱۶۷۵۲ 

۱۸. سوادکوه فاطمه شهابی ۴۲۴۲۳۰۰۳ 

۱۹. سیمرغ  مجتبی  داداش زاده ۴۲۳۵۴۴۲۸ 

۲۰. شیرگاه  عیسی خانگلی ۴۲۴۴۴۵۰۱ 
 
۲۱. عباس آباد عطا اله شجاع شفیعی ۵۴۶۲۳۸۹۰ 

۲۲. فریدونکنار  امید محمدیان ۳۵۶۶۸۱۷۰ 

۲۳. قائم شهر مصطفی بهرام زاده ۴۲۲۳۳۶۱۹ 

۲۴. کلاردشت  مریم  اسماعیلی ۵۲۶۲۷۹۳۷ 

۲۵. گلوگاه اسماعیل سلیمی ۳۴۶۶۷۹۶۳ 

۲۶. محمودآباد منصور  کاظمی ۴۴۷۳۳۳۰۲ 
 
۲۷. میاندرود زهرا ذلیکانی ۳۳۸۸۵۶۲۴ 
 
۲۸. نکا مریم محمدبیگی ۳۴۷۳۵۱۳۲ 

۲۹. نور و کجور فاطمه درویش ۴۴۵۵۲۰۳۶ 

۳۰. نوشهر و بلده احسان مهدی زاده ۵۲۵۰۰۳۷

آموزس و پرورش مازندران ۵۳۶ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۴۸۰ مدرسه دارد که پیش بینی می شود برای مدتی کوتاه در تعطیلی کرونایی به سر ببرند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس مازندران پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس مازندران ویروس کرونا مدارس مازندران آموزش و پرورش مازندران دانش آموزان صدای مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت و ضرورت تلاش برای توسعه اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در کمیته استانی بهداشت، تغذیه و ایمنی که با همراهی مسئولان بهداشت سازمان آموزش و پرورش فارس برگزار شد، تلاش برای تامین سلامت دانش‌آموزان را یک ضرورت خواند که در این زمینه والدین و معلمان، نقش بسیار مهمی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیز مواردی مطرح کرد و راهکارهایی در خصوص همکاری مشترک دو مجموعه در این زمینه ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، ضمن بیان توضیحاتی درباره وظایف مشترک مجموعه سلامت با سازمان آموزش و پرورش، از مسئولان مدارس خواست تا در این راستا با مجموعه سلامت همکاری بیشتری داشته و بر مصرف مکمل‌های توزیع شده در مدارس نظارت کنند.

عباس رضائیان‌زاده ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های سلامت‌محور مسئولان آموزش و پرورش استان در مدارس، مطالبی درباره پیگیری برای مشارکت خیرین تامین سلامت فارس در تامین مکمل در مدارس؛ مدیریت سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد؛ اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف بهداشت دهان و دندان؛ پایش و غربالگری سلامت دانش‌آموزان و تلاش برای اجرای قوانین جوانی جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد.

محمدرضا کریمی، معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مجموعه سلامت استان و سازمان آموزش و پرورش در راستای سلامت دانش‌آموزان درباره موضوعاتی نظیر چاقی و لاغری دانش‌آموزان؛ عوارض کم تحرکی و تغذیه نامناسب دانش‌آموزان؛ اجرای برنامه بهبود تغذیه و توزیع مکمل یاری آهن و ویتامین D در مدارس؛ ثبت مشخصات دانش‌آموزان در سامانه «سیب» در زمینه دریافت مکمل یاری و چالش‌های تأمین اعتبارات مالی برای تأمین مکمل دانش‌آموزان در مدارس، مطالبی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری