Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:19:35 GMT

تنظیم بازار با شتاب بیشتری عملیاتی شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۳۹۱

تنظیم بازار با شتاب بیشتری عملیاتی شده است

به گزارش خبرآنلاین از اروند به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین عیسی زاده دریس در خصوص نظارت بر بازار با توجه به تقاضای مصرف کنندگان در شرایط کنونی که برخی از اقلام بهداشتی و ضدعفونی نیاز جامعه است، گفت: متأسفانه بعضی کالاها در بازار مشمول خرید هیجانی شده اند که نشأت گرفته از شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی زاده دریس تصریح کرد: در همین راستا برای اینکه بتوانیم نظارت بیشتری بر داروخانه ها و مراکز توزیع کالاهای پزشکی داشته باشیم، اکیپ هایی از دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی اصناف تشکیل داده ایم تا جهت بازدید از این اماکن در کنار ما باشند.

وی با بیان اینکه تا کنون برای۹ مرکز توزیع کالای پزشکی و داروخانه به علت گران فروشی پرونده تعزیراتی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: به شدت و با جدیت بر این مراکز نظارت داریم، اما تقاضای من از دوستان دانشگاه علوم پزشکی آبادان این است که قیمت ها را برای مردم مشخص کنند چرا که این اقلام در حیطه غذا و دارو است و کالاها پزشکی محسوب می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اذعان داشت: عملکرد واحد بازرسی اداره صنعت و معدن آبادان ازتاریخ۱۰/۱۲/۱۳۹۸لغایت۱۴/۱۲/۱۳۹۸ در خصوص بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کننده مواده شوینده، ضد عفونی کننده ها، الکل، ماسک و دستکش شامل۲۱۰ واحد مورد بازرسی بوده که از این تعداد ۹ واحد صنفی متخلف و جمعا مقدار تخلفات صورت گرفته مبلغی بالغ بر ۷۶۵۰۰۰۰۰ریال است؛ به همین منظور گشت های مشترک با بسیج اصناف، سازمان غذا و دارو، تعزیرات حکومتی واصناف صبح و عصر فعال هستند.

عیسی زاده دریس اداره صمت آبادان از کاهش قیمت بعضی از اجناس به دلیل برگشت کالاهای صادراتی خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد کاهش قیمت بعضی از محصولات در بازار هستیم و پیش بینی می شود در هفته آینده این کاهش قیمت، بیشتر هم شود.

حسین عیسی زاده دریس در ادامه صحبت هایش به تعطیل شدن تالارها در این ایام نیز اشاره کرد و توضیح داد: همه تالارهایی که اقدام به عقد قرارداد با مشتری نموده اند را موظف کرده ایم به دلیل شرایط حاکم بر بازار، این قراردادها را لغو و مبلغ دریافتی را به مردم بازگردانند

او از فعال بودن طرح های نظارتی گفت و افزود: در تمام فروشگاه ها کالاهای اساسی باید با نرخ مصوب عرضه گردند؛ طرح های نظارتی و بازرسی صبح و بعدازظهر به شدت فعال بوده و کنترل های سیستمی از سوی دستگاه های مرتبط از طریق سامانه جامع انبارها انجام می شود.

حسین عیسی زاده از دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز درخواست کرد تا به داروخانه های سطح منطقه اعلام کنند محلول ضدعفونی کننده الکلی را بدون گلیسیرین به مردم نفروشند، چرا که این محلول خطرناک بوده و ممکن است منجر به ایجاد ناراحتی های پوستی شود.

46

کد خبر 1360793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد

خیرالله رهسپار فرد،رئیس پارک علم و فناوری استان قم امروز در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم در بخش‌های مختلفی درحال انجام وظیفه است.

وی اضافه کرد: ازجمله فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان قم می‌توان به فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه رویداد شتاب در راستای شعار مهار تورم و رشد تولید آغاز شد، مطرح کرد: هدف نخست این رویداد تقویت ایده‌های دانش پایه است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ارتباط پارک و دانشگاه‌ها تقویت شد، عنوان کرد: رکن اصلی و بازیگران اصلی این رویداد در آینده دانشجویان هستند درنتیجه افراد فعال‌تر جذب و حمایت می‌شوند تا با آموزش‌های لازم در ادامه خدمتی را ارائه دهند.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه رویداد شتاب از آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری رویداد ۱۳۸ ایده به دبیرخانه ارسال، ۱۵ ایده به مرحله نهایی و ۱۴ ایده مورد داوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این ایده‌ها در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: فراخوان اولیه رویداد شتاب با موضوع صنایع خلاق و فناوری اطلاعات بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه دو کارگاه برای متقاضیان گذاشته شده است، یادآور شد: یک دوره آموزشی پیوسته به مدت سه روز نیز برای صاحبان ایده برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اساتید دانشگاه و فعالین پارک برای داوری استفاده شده است، بیان کرد: افرادی که در مرحله داوری از امتیاز لازم برخوردار شوند به عنوان ایده‌های برگزیده شناخته شده و به صورت مستقیم می‌توانند وارد پارک شوند.

رهسپار فرد اظهار داشت: اگر دانشجوی ایده‌دار جذب شود می‌تواند تیم‌سازی را انجام داده و هدف اصلی که مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها است را محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان