Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:01:09 GMT

کاهش ۹ درصدی جرایم خشن در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۷۸۳۹

کاهش ۹ درصدی جرایم خشن در خوزستان

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی را مقابله با جرایم خشن در سطح استان عنوان کرد و گفت: تمام  شاخصهای جرایم خشن در استان از جمله سرقت های مسلحانه، سرقت به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین با تلاش‌های  خوب همکاران به ویژه پلیس‌های تخصصی آگاهی و اطلاعات، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی در سراسر استان، از ابتدای سال جاری تاکنون عاملان ۹۴ درصد از جرایم خشن شناسایی و دستگیر شده‌اند  که بخش قابل ملاحظه ای از اموال مسروقه نیز بازگردانده شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در ارتباط با سرقت ها از ابتدای سال جاری تاکنون چهار درصد کاهش وقوع سرقت ها در سطح استان گزارش شده ، تصریح کرد: کشفیات سرقت ها نیز از ابتدای سال تا کنون ۸۴ درصد بوده که در مقایسه با میانگین کشفیات کشوری رشد خوبی محقق شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان در خصوص کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات داشته ایم و همین روند جمع آوری سلاح و مهمات، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی ها با صلابت و شدت عمل ادامه خواهد یافت.

وی درعین حال آمار مشخصی از نرخ جرایم یاد شده در سال گذشته ارائه نداد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با پدیده جرایم خشن با قاطعیت و با صلابت برخورد کنند.

برچسب‌ها انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی اهواز انتظامی اهواز ابتدای سال جرایم خشن سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کاظمی اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی سامانه تیتک در سال ۹۳ حدود ۹۲۲ قلم دارو از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره قابل رصد بود که این تعداد در سال اخیر با ۹۰ درصد رشد به ۱۷۲۵ قلم رسیده است.

وی افزود: با رصد داروهای حیاتی و استراتژیک در سامانه تیتک می‌توان تا حد قابل ملاحظه‌ای میزان نشت از زنجیره تأمین را کاهش داد تا دارو به دست مصرف کننده اصلی برسد.

مدیر کل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی داشبوردهای عمومی و مدیریتی در حوزه دارو تسریع کرد: داشبوردهای عمومی شامل ترخیص، آمارنامه بر اساس تأمین، آمارنامه دارویی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و داشبوردهای مدیریتی شامل ترخیص، قیمت گذاری، جزئیات سیاست گذاری و قیمت مبنای بیمه در دسترس عموم مردم ذینفعان نخبگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

کد خبر 6090495 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش