Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:22:59 GMT

سمن های منطقه ۱۰ به زودی صاحب خانه می شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۳۶۶۷

سمن های منطقه ۱۰ به زودی صاحب خانه می شوند

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر، فعالیت سمن ها را برای افزایش میزان مشارکت های مردمی و اجتماعی موثر دانست و از راه اندازی سمن سرا برای فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان خبر داد و افزود: «تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان شهرداری منطقه ۱۰ و ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم‌ نهاد شهر تهران برای راه‌اندازی «سمن سرا» منعقد شد تا ساختمانی برای فعالیت سمن‌ها و اقدامات داوطلبانه در اختیار فعالان سازمان‌های مردم‌ نهاد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گفته «حسین بحیرایی»، ساختمانی در خیابان امام خمینی (ره) برای فعالیت سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده است که درحال تجهیز است و به زودی برای بهره برداری آماده می شود.
شهردار منطقه  ۱۰ بر اهمیت ارتباط دوسویه مدیریت شهری با شهروندان برای ایجاد انگیزه جلب مشارکت های مردمی تاکید کرد و در پایان ادامه داد: «فعالیت سمن سراها علاوه بر ایجاد فضایی مشترک برای انجام ماموریت و اهداف آن ها می تواند مدیریت شهری را در برقراری ارتباط موثر با شهروندان و جلب مشارکت های اجتماعی یاری کند.»

کد خبر 489712 برچسب‌ها منطقه ۱۰ شهرداری مشارکت مردمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۰ شهرداری مشارکت مردمی منطقه ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است