Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@03:59:17 GMT

‌ آغاز ضدعفونی خیابان‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۵۱۵۴

‌ آغاز ضدعفونی خیابان‌های پایتخت

مجتبی یزدانی، در حاشیه گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که میان شهرداری و وزارت بهداشت انجام شده ستاد بحران نیز تشکیل و کارگروهی ایجاد شده است که مسئولیت‌هایی نیز برعهده معاونت خدمات شهری در این حوزه گذاشته شده است.

وی ادامه داد: تمامی بازارهای میادین میوه و تره بار هر روز ضد عفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله سرویس‌های بهداشتی، اماکن عمومی و غرفه‌ها و اقدامات لازم برای بهداشتی بودن دست چین کردن میوه‌ها ایجاد شده است.

وی گفت: اتوبوس‌ها و پایانه‌های اتوبوس‌ها نیز بخشی توسط نیروهای خدمات شهری ضد عفونی می‌شوند. در حوزه مترو نیز مسئولیت‌هایی به عهده این معاونت قرار داده شد است. در حال حاضر تجهیزات و مواد اولیه خریداری شده و در حال ضد عفونی کردن اماکن عمومی از جمله مترو و اتوبوس هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به گندزدایی از بازار تجریش گفت: امروز توسط نیروهای شهربان و آتش نشانی، سازمان بوستانها و پسماند این خیابان به طور کامل گندزدایی شد.

وی توضیح داد: ۶۰ اکیپ توسط سازمان بوستانها، ۴۰ اکیپ توسط سازمان شهربان، ۴۰ اکیپ توسط سازمان پسماند و ۶۰ اکیپ نیز توسط آتشانی برای ضد عفونی کردن از تجریش تا میدان راه آهن سطح معابر را ضد عفونی کردند.

یزدانی همچنین ۸ خودرو توسط سازمان آتش نشانی، ۸ خودرو توسط سازمان بوستانها و ۴۰ خودرو نیز توسط سازمان پسماند در این عملیات مورد استفاده قرار گرفتند و در مجموع ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای پاکسازی این خیابان تلاش کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: سایر خیابان‌ها نیز ضد عفونی خواهند شد و تقسیم بندی‌های لازم میان سازمانها انجام شده و تمامی فعالیت‌ها با هماهنگی وزارت بهداشت انجام می‌شود.

۴۷۲۳۲ کد خبر 1361398

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران توسط سازمان عفونی کردن خدمات شهری ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان «پای تختی هستیم» به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: « کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم»، «زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید» و «با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم» استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • «پای تختی هستیم»
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت