Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@22:58:14 GMT

پایان مهلت کنکور سراسری ۹۹ تا امشب

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۳۵۴

پایان مهلت کنکور سراسری ۹۹ تا امشب

مهلت ثبت‌نام داوطلبان در کنکور ۹۹ پس از دو بار تمدید ساعت ۲۴ امروز ۱۷ اسفند ۹۸ به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند و همچنین متقاضیانی که در این مهلت موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند، تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ می توانند در آزمون ثبت نام کنند.

همچنین تمامی متقاضیان کنکور ۹۹ که موفق به ثبت نام نشده‌اند و همچنین سایر متقاضیان کنکور سراسری سال ۹۹ که در مهلت‌های تعیین شده در کنکور ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در صورت نیاز اقدام کنند.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۳۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030f6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنکور 99 کنکور سراسری سال سال ۱۳۹۹ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مسئول در جنبش حماس گزارش داد که نشست امروز در قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه، به پایان رسید.

این مسئول حماس که خواست نامش فاش نشود، گفت: دیدار با رئیس دستگاه اطلاعات مصر به پایان رسید و هیئت حماس برای تکمیل مشورت‌ها عازم دوحه می‌شود.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که دقایقی قبل، مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هیئت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی