Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در متن این بیانیه آمده است: در ۲۴ ساعت اخیر خبری در شبکه‌های مختلف رسانه ملی و سایر رسانه‌های مکتوب و مجازی کشور منتشر شد مبنی بر اینکه «متهم ردیف اول احتکار کالاهای بهداشتی و سلامتی کشور پزشک عمومی است». این خبر در مقطع حساس مقابله ملی با بیماری ناشی از ویروس کرونا جامعه پزشکی به عنوان طلایه داران مبارزه را در بهت و حیرت فروبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم بخشی از محاکمه که در آن نام و تحصیلات متهم ذکر می‌شود انتشار بسیار گسترده‌ای در رسانه ملی و فضای مجازی داشت، اما نتایج بررسی‌های سازمان نظام پزشکی کشور نشان داد که فرد معرفی شده، پزشک عمومی نیست و اصلا از اعضای جامعه پزشکی کشور نبوده و درج عنوان پزشک برای وی کذب است.

نتایج بررسی‌های سازمان نظام پزشکی کشور نشان داد که فرد معرفی شده، پزشک عمومی نیست و اصلا از اعضای جامعه پزشکی کشور نبوده و درج عنوان پزشک برای وی کذب است

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: انتشار چنین خبر کذبی در این مقطع حساس که با بزرگترین بحران سلامت کشورمان در قرن اخیر روبرو هستیم و پزشکان و همه اعضای جامعه بزرگ بهداشت و درمان کشور با کمبودهای فراوان، ایثارگرانه و شجاعانه در حال مبارزه با بیماری و حفظ جان هموطنانمان هستند، بسیار ناراحت کننده و در عین حال بسیار عجیب است.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده جامعه پزشکی کشور ضمن درخواست تکذیب این خبر در کلیه رسانه‌ها، خواستار اتخاذ تدابیری در سطح کلان مدیریتی کشور برای افزایش روحیه و حس یکپارچگی اجتماعی قاطبه اهالی درمان، و نه تضعیف روحی آنان است.
سازمان نظام پزشکی اعلام کرده است که این موضوع را از مجاری قانونی تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 احتکار کالاهای بهداشتی متهم ردیف اول احتکار سازمان نظام پزشکی متهم ردیف اول پزشک نیست بیانیه سازمان نظام پزشکی بحران سلامت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احتکار کالاهای بهداشتی متهم ردیف اول احتکار سازمان نظام پزشکی بیانیه سازمان نظام پزشکی بحران سلامت سازمان نظام پزشکی متهم ردیف اول جامعه پزشکی پزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد