Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شرکت های مسافربری و گردشگری که مسافر به این مناطق اعزام نمایند برخورد قضایی و در صورت نیاز ورود به سایر بقاع متبرکه نیز ممنوع می شود.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اقدامات لازم پیرامون سلامت شهروندان سه ایستگاه سنجش سلامت مسافران در ورودیهای میدان رهبری محور خمین - الیگودرز، میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محور ازنا - الیگودرز و پاسگاه خمه جاده اصفهان - الیگودرز دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح تمامی سرنشینان خودروهای سبک و سنگین بدون اغماض و با دقت مورد سنجش قرار می گیرند و در صورت مشاهده علایم بیماری از ورود آنان به شهرستان با جدیت ممانعت به عمل می آید.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده هشت تیم با مدیریت هلال احمر، بسیج، نیروهای جهادی و موکب های شهرستان به صورت روزانه کار ضدعفونی و گندزدایی را در سطح شهرستان انجام می دهند.

جمشیدی افزود: خوشبختانه  در الیگودرز کمبود مواد ضدعونی وجود ندارد و تا کنون ۲۰هزار لیتر الکل طبی در شهرستان توزیع شده، ۵ هزار لیتر دیگر نیز امروز(سه شنبه) توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه و اهتمام تمامی شهروندان به پیشگیری از ویروس کرونا گفت: به دلیل شیوع بیماری در سطح کشور، مردم و ساکنان شهرستان باید موضوع را جدی گرفته، نکات بهداشتی را رعایت و از تردد های غیر ضروری در معابر و خیابان ها پرهیز کنند.

وی گفت: همچنین یک کارگاه تولیدی در شهرستان توانایی خود را برای تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک جهت استفاده عموم و توزیع در بین داروخانه های سطح شهر اعلام کرده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در الیگودرز گفت: به دستور نماینده ولی فقیه در لرستان، تمامی مساجد به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته می شوند.

جمشیدی اظهار داشت: بنگاه های معاملات ملکی نیز تا اطلاع ثانوی حق اجاره منازل به افراد غیربومی را ندارند.

تا کنون هیچ موردی از کرونا مثبت در الیگودرز گزارش نشده اما به گفته کارشناسان این ویروس در شهرستان ورود کرده است.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها الیگودرز ویروس کرونا لرستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ویروس کرونا لرستان الیگودرز ویروس کرونا لرستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول