Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: کلیه تصمیمات اتخاذ شده در کنترل شیوع کرونا ویروس به مرحله اجرا رسیده و نتایج موثری در این حوزه به ثمر نشسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات هماهنگ دستگاههای اجرایی و خدماتی استان در کنترل شیوع ویروس کرونا نتایج موثری در این حوزه اظهار داشت: با تعطیلی به موقع مراکز تفریحی؛ آموزشی و خدماتی در سطح استان فارس و اطلاع رسانی همزمان، بخش مهمی از خطرات احتمالی در کنترل شیوع بیماری رفع شده و در این راستا شهرداری ها با اقدامی منظم نسبت به ضدعفونی کردن معابر و سایر محل های پر خطر اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهیاران استان به عنوان مدیر بحران مناطق روستایی، آموزش های لازم را دیده اند خاطر نشان کرد: بازگشت آرامش روانی جامعه و کنترل افکار عمومی با در نظر گرفتن شرایط اضطرار مورد توجه دست اندرکاران امر قرار دارد و ما امیدواریم تا با مشارکت و حمایت مردم به مراحل بالاتری در کنترل و شکست این بیماری دست یابیم.

رضایی گفت: اقدامات آموزشی و بهداشتی مختلفی در حوزه شهرداری ها و مراکز انجام گرفته و این فعالیت تا پایان گذر از این شرایط ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال