Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:00:04 GMT

نظافتچی قلابی، صاحبخانه را بیهوش کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۱۲۱

نظافتچی قلابی، صاحبخانه را بیهوش کرد

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از دستگیری فردی خبر داد که با تاسیس شرکت صوری خدمات نظافتی از منازل سرقت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ سرافراز احمدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: آقا و خانم جوانی سه روز پیش به کلانتری مراجعه و عنوان کردند در زمینه نظافت منزل با یک شرکت خدماتی تماس گرفته و این شرکت نظافتچی خانمی را برای نظافت خانه شان فرستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: براساس شکایت شکات، خانم نظافتچی حدودا 35 ساله برای نظافت به این خانه می رود و صاحبخانه را با آبمیوه مسموم بیهوش کرده و اموال خانه به ارزش 70 میلیون تومان را به سرقت می برد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: وقتی مرد صاحبخانه به خانه می رود با همسرش که بیهوش بود مواجه می شود. 

وی ادامه داد: با توجه به گفته های شکات، این خانم به مدت 48 ساعت بیهوش بوده است و  بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت مراجعه می کند که با این تفاسیر تیمی از ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شده و برای پیدا کردن سارق اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده جریان داشت تا اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و  فردی طی تماس با مالباختگان مدعی می شود که مغازه دار است و یک نفر یک دستگاه موبایل را برای فروش آورده  و وی مشکوک شده و با یکی از شماره تلفن ها تماس گرفته است.

رئیس کلانتری133 شهرزیبا اظهار داشت: با مراجعه شاکی به کلانتری، هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفت و هنگام مراجعه سارق به خریدار موبایل برای گرفتن مابقی وجه فروش گوشی دستگیر شد. 

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، گفت: متهم در بازجویی اعلام کرد که به همراه همسر 35 ساله اش تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته و  بعد از تماس شکات با شرکت همسرش را برای نظافت به خانه آنها اعزام کرده است.

بنابراین گزارش، متهمان با شیوه بیهوش کردن صاحبخانه ها از آنها سرقت می کردند و تلاش ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم زن پرونده نیز جریان دارد.

سرهنگ احمدی به شهروندانی که قصد خانه تکانی در ایام باقیمانده تا نوروز را دارند توصیه کود: برای بکار گیری نیروی خدماتی حتما به دفاتر خدماتی مجاز مراجعه کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت بیهوشی دستگیری کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر