Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:35:26 GMT

ایجاد ۴۲۱ هزار مترمربع بوستان شهری در قم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۲۹۲

ایجاد ۴۲۱ هزار مترمربع بوستان شهری در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد.

جوادیان با بیان اینکه از سال ۹۵ به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است،عنوان کرد: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز در سال ۹۵ را حدود ۹۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان بود؛ در سال ۹۸ نیز بودجه فضای سبز به حدود ۲۰۶ میلیارد تومان رسید.

او اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز ۱۶۲ هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود ۲۰ مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون ۴۲۱ هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است، اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شود تقریبا این هزینه دو برابر می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم بوستان شهری فضای سبز شهری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران از ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ایمنی بوستان‌های پایتخت، گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از جان شهروندان، طرح ارزیابی ایمنی بوستان‌های پایتخت به اجرا درآمد. 

وی با بیان اینکه این طرح توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد، گفت:  در این طرح  تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵ هزار و ۶۱۴ موارد ناایمن در این بوستان‌ها شناسایی شد که بر اساس پیگیری های صورت گرفته از تعداد مذکور هفت هزار و ۷۷۷ مورد رفع و ایمن‌سازی شد و موارد باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها