Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پرستاری و رتبه یک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در رشته پرستاری خواستار همکاری جدی و مشارکت همه‌جانبه عموم مردم برای غلبه بر بیماری کرونا شد.

سحر مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان با توجه به فشار کاری و روانی پرستاران در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا بر لزوم مشارکت و همکاری همگانی برای غلبه بر این عامل بیماری‌زا تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، درباره شرایط کاری این روزهای پرستاران در بیمارستان‌ها عنوان کرد: «کمک به درمان بیماران و افراد مشکوک به کرونا، انجام وظیفه است و با عشق آن را انجام می‌دهیم و در این راه هیچ هراسی به دل راه نخواهم داد.»

پرستار بخش ویژه کودکان و رابط آموزش به بیمار در بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه همه پرستاران و پزشکان این روزها با عشق و افتخار کار می‌کنند، ادامه داد: «غیر از این هم نمی‌تواند باشد؛ زیرا اگر هر پاداشی برای ما در نظر گرفته شود، جبران جان ما و خانواده‌هایمان نمی‌شود، پس فقط عشق و افتخار است که باعث شده با انگیزه چند برابری در مقایسه با قبل انجام وظیفه و خدمت کنیم.»

این مدرس دانشگاه درباره فشار کاری و افزایش شیفت پرستاران به آنا گفت: «فشار روانی خیلی بیشتر از فشار کاری است، بسیاری از ما پرستاران یا مادر بیمار یا بچه‌ای با ایمنی ضعیف در خانه داریم و استرس شدید روانی را تحمل می‌کنیم که مبادا بیماری را به خانه انتقال دهیم. این اتفاق غیرمنتظره هم نیست و ممکن است هم برای خودمان و هم برای خانواده‌هایمان رخ بدهد. این فشار روانی باعث می‌شود فشار کار سخت‌تر شود.»

مرادی با بیان اینکه لغو مرخصی تمام نیروها و آنکال شدن پرستاران از تدابیر اندیشیده شده برای درمان مبتلایان به این ویروس بوده افزود: «همه ما آنکال شده‌ایم، مرخصی‌ها لغو شده و با توجه به اینکه پذیرش بیمارستان زیاد شده است، باید هر لحظه منتظر تماس بیمارستان بوده و هیچ برنامه‌ریزی برای حتی دو روز تعطیلی هم نمی‌توانیم داشته باشیم؛ زیرا وظیفه یک پرستار خدمت رسانی به مردم در هر زمان است.»

لزوم همکاری جدی و مشارکت همه‌جانبه عموم مردم برای غلبه بر کرونا

مدرس پرستاری بخش ریه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان خواستار همکاری جدی و مشارکت همه‌جانبه عموم مردم برای غلبه بر این بیماری شد و تأکید کرد: «ما پرستاران و کادر درمانی هم باید سالم باشیم تا بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کرده و پذیرای بیماران و مبتلایان باشیم. به عنوان مثال خود من دارای گرافی مشکوک و دچار تنگی نفس هستم؛ اما وقتی رئیس بیمارستان جویای حال من شد و پرسید با وجود بیماری چه می‌کنی؟ گفتم فقط با انرژی مثبت به آن غلبه می‌کنم و با خوردن میوه و غذاهای مقوی خودم را سرپا نگه می‌دارم تا بتوانم به بقیه کمک کنم.»

 پرستار بخش ویژه کودکان و رابط آموزش به بیمار در بیمارستان امام حسین(ع) گفت: «به سایرین توصیه می‌کنم و از همه تقاضا دارم برای کنترل چرخه بیماری و کاهش بار کاری ما پرستاران در خانه بمانند تا با لطف خدای مهربان به‌زودی دوران پیک بیماری را پشت سر بگذاریم.»

مرادی تصریح کرد: «در ایام نوروز به دید و بازدید و مسافرت نروید و در خانه بمانید؛ زیرا این کار باعث تشدید پیک بیماری می‌شود و نه تنها چرخه درمانی بیماری را دچار تاخیر می‌کند بلکه فشار مضاعفی را به کادر درمانی تحمیل می‌کند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان شیوع ویروس کرونا مردم برای غلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!